luni, 5 august 2013

ORIFLAME Haul C11




Am asteptat cu nerabdare sa imi soseasca produsele comandate din campania 11. Eram extrem de curioasa de BB Cream-ul nou lansat de cei de la Oriflame. In aceeasi comanda mi-am luat si Balsamul multifunctional Tender Care Almond. 

Dar sa o luam pe rand:)

1.Tender Care Almond Protecting Balm. Acest balsam multifunctional este destinat ingrijirii pielii sau a zonelor cu pielea uscata spre extrem de uscata. Contine parafina, ceara alba, glicerina dar si alcool, din pacate. Am ales varianta cu migdale deoarece nu agreez forte tare mirosul de cocos (o alta varianta a acestui produs). Chiar daca a fost lansat de ceva vreme pe piata, nu m-a atras niciodata sa il cumpar. De data asta m-a impins curiozitatea si pretul extrem de convenabil. L-am prins la oferta la pretul de numai 7Ron. Sa vedem daca isi face treaba. Prima impresie este una tare buna si imi place si aroma ce ramane pe piele in urma aplicarii.

                                     
Pro:
+  hidrateaza intens
+ are o aroma extrem de placuta si intensa de migdale
+ pretul extrem de avantajos
+ ambalajul super dragut
+ apare in mai multe variante: am mai vazut cu cocos, cherry, etc
+ cutiuta minune este micuta, contine 15ml si incape in orice buzunar

Contra:
- nu intra foarte repede in piele
- cantitatea din recipient putea fi mai multa:)
- trebuie sa introduci degetul in cutiuta ca sa poti scoate din produs, ceea ce nu este foarte igienic


Aspectul conteaza si acesta tare mult. Imi place cum vine ambalat. Cute!!

Arata ca ......unguentul de galbenele:))) 


2.Skin Dream BB Cream SPF30. Am dat si eu in boala BB-Cream-urilor. Am o "dorinta" arzatoare sa incerc cat mai multe si sa vad care mi se potriveste cel mai bine. Pe timp de vara nu mi place sa aplic fond de ten decat la/in ocazii speciale. Tenul meu este mixt spre gras vara si machiajul tinde sa curga extrem de repede. Asa mi-am luat si acest BB-Cream nou aparut de la Oriflame.


                                                  Se mai numeste si  5-in-1 Beauty Balm. 
Ce promite: 1. acopera imperfectiunile / covers imperfections
                    2. hidratare pentru o intrega zi / all-day hydration
                    3. stralucire instant / instant glow
                    4. nu contine uleiuri / oil free
                    5. SPF 30
              

Produsul vine intr-un "tub" de plastic. Cantitatea este ca cea a unui fond de ten: 30ml.

                                                          acoperirea este medie spre mica
                                  ingrediente: nu contine alcool dar in schimb apar cativa parabeni

 fara BB-Cream


Cu un strat de BB-cream aplicat direct pe tenul curat


Pro:
+ cantitatea este una rezonabila, nu mi-ar fi placut daca avea 50 ml sau mai mult
+ nu este parfumat, miroase ca un fdt normal
+ produsul este light, ca un lapte ce corp, se intinde bine, "intra" bine in piele
+ uniformizeaza usor nuanta tenului 
+ ofera un aspect stralucitor.Imi place si nu imi place acest aspect. Dar vara este ok.
+ faptul ca contine SPF 30, a fost un factor decisiv in achizitionarea acestui produs
+ nu contine uleiuri
+ am prins produsul la oferta 19,99 Ron

                                                                           Contra:
- imi placea mai mult, din motive de igiena, daca avea pompita de dozare
- nu acopera imperfectiunile precum promite
- glow-ul instant nu imi prea place, da impresia de ten gras:(
- se transmite automat si instant pe haine, telefon, etc.....
- este disponibil numai in trei nuante: medium, light, fair. Eu mi-am ales nuanta light pentru ca sunt usor bronzata.
- dupa 2-3 ore de la aplicare este ca si inexistent
- cu siguranta nu voi recumpara acest produs:( Iar la pretul intreg de 35Ron, nici macar atat!!


Daca va doriti sa incercati acest produs il gasiti inca la oferta de 19,99 Ron si in campania 12 care este valabila din 19. august - 08. septembrie


Ati incercat produsul?  Cred ca ma voi axa pe produsele asiatice, cu siguranta sunt muuuuult mai bune:) Ce imi recomandati????




SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig