duminică, 4 august 2013

FLORMAR - colectia mea de oje


Postarea de astazi face parte tot din seria *Colectii*. Daca poastrea despre margele, lantisoare, samd nu v-a placut:( , sper din suflet sa va placa aceasta.
De cand a aparut acest brand, i-am dat mereu tarcoale standului Flormar, ori de cate ori aveam ocazia.
Iata colectia mea detailata:




M110; M122; M128; U33; 39;





398; 372; 406; 450; 313



                                                               099; 442; 124; 399; 417; 418




                                                                              P15                                                          


P30


Imi mai doresc cateva nuante, am remarcat ca tind sa imi cumpar mereu si mereu aceleasi culori. Trebuie sa schimb ceva, cumva la asta.

Folositi ojele Flormar? Cum vi se par? Doriti o postare in care sa prezint o nuanta anume?

SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig