vineri, 9 august 2013

Golden Rose *Jolly Jewels*



Sa va arat si cea de-a doua oja mai "indrazneata" as spune eu.
Fara prea multe comentariiiiiii...............va prezint GOLDEN ROSE Jolly Jewels no.122


Dragalasa, asa-i? Doua starturi aplicate, acoperire buna, uscare ultra rapida. Asa da, frate !!!!! Nu am aplicat deloc top coat, nu consider ca ar fi necesar. Am aplicat insa baza mea intaritoare de la Orkide care este usor laptoasa. Nu mi se pare ca ar fi schimbat in vreun fel nuanta ojei.


                                    M-am mai si manjit putin, dar nu imi place sa modific pozele.






Mi se pare o oja care se poate folosi cu succes la ocazii deosebite, de Craciun sau.....vara:). Niciodata nu am agreat combinatia auriu cu argintiu, asta insa imi place de numa'. Singurul minus MARE pe care il primeste aceasta oja din partea mea este: momentul acela odios cand trebuie sa o stergi de pe unghii si nu vrea frate sa se dea batuta. Cunosc si metoda cu folie de aluminiu dar parca nu merge nici aia:(.

Pret: 13 Ron
Provenienta: USA
Cantitate: 10,8 ml

Hmmmmm? va face cu ochiul cumva?????
SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig