joi, 8 august 2013

Chilipiruri



Sunt in concediu, DA, de aici se intelege timpul pentru postari:). Imi face o deosebita placere ca am timp sa intru zilnic si sa scriu cate ceva.
Astazi am iesit la un mic shopping, ce altceva ai putea face pe caldura asta in oras? Visez si eu la valuri, briza marii, plaja, dar....se pare ca nici anul acesta nu reusesc sa ma bucur de ele. 

Am dat iama in boutique-ul de oje, plin de oje......nici nu stii ce sa alegi :) . Cine e din Brasov cu siguranta cunoaste magazinul cu oje si accesorii de langa primul DM. Varietatea de oje este atat de mare incat este inevitabil sa nu iti gasesti "cateva". M-am limitat doar la doua, fiind inainte de salariu, ma intelegeti. Plus de asta am zis ca luna aceasta incerc sa ma limitez muuuuult mai mult, numai la strictul necesar, hihihihihihihiiiii, ma credeti?????

                                                               Iata captura mea de astazi:


Golden Rose Holiday no.52  Nuanta acestei oje este muult mai pink in realitate, nu am reusit nicicum sa i surprind culoarea reala. Face parte din categoria de oje care dupa uscare da impresia de nisipos. Erau 1001 de nuante, nici nu stiai ce sa alegi. Am pus-o pe Sonia sa aleaga una, normal ca s-a oprit la pink:))



Golden Rose Jolly Jewels no.122. Nuanta ojei este aurie ce contine sclipici hexagonal in doua marimi de culoare argintie. Stiuuuu, am spus ca nu imi mai trebuie oja cu sclipici cat traiesc, dar ce sa fac???? sunt ataaaaat de minunate:))

Cum spuneam si mai sus, magazinul cu oje se afla langa DM. Urmarea o cunoasteti, nu? 

Balea Sapun lichid  - sunetul marii ( ce traducere hazlie, dar chiar asta inseamna  - Meeresrauschen - ). Ultimul sapun lichid cumparat era de la Cien. Astazi a luat-o pe drumul cosului de gunoi, pe jumate plin inca. 

Balea Gel dus cu sare din marea moarta si aroma de fructe rosii. Miroase divin. Abia astept desmatul, hihihihihihihihihhiii



Farmasi Stay Matte . Mi-am ales nuanta 02.Cum am ajuns acasa, tzop in fata oglinzii. Nuanta este usor deschisa dar cu perle bronzante peste arata super. M-a surprins in mod placut acest Fdt, nu ma asteptam. Siiiii, cu toate ca are o acoperire mare, nu se simte greu pe fata.



Junior pansament adeziv. Trebuia sa-i cumpar si Soniei ceva, ceva colorat. Am lasat-o sa isi aleaga singura ceva. Cum are genunchii vesnic juliti, draguta de ea a stiut ce i trebuie.



Doriti o prima parere despre vreun produs de mai sus?   Va dati seama ca le-am incercat deja pe toate si o prima impresie am deja:)











SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig