duminică, 19 august 2012

Cine a pus boutique-ul 'n drum?????

Plimbarea de seara face bine, atat trupului cat si sufletului...dar cand face bine si ochiilor, hmmm? ce ziceti??? mai putin buzunarului, dar chiar ca nu am cheltuit mult :)


Doua oje de la Rimmel London, 60 seconds
 - nuanta 835 bright back at you, un vernil foarte placut
- nuanta 440 sun downer, o nuanta calda de corai

Prima mea oja de la Farmasi 031, un lila foarte deschis

Creion buze Farmasi no. 203 un nude foarte placut
(imi plac buzele conturate cu creioane mate in nuante de nude + gloss aplicat......doar un strop)



ojele de la Rimmel se usuca intradevar foarte repede, consistenta este foarte placuta, acopera bine dintr-un start si au o pensula super ingenioasa, Xpress flat brush....de aceea ador eu ojele de la Rimmel:)

Nu am mai avut nici un produs din gama Farmasi pana acum, dar am descoperit un stand INTREG in magazinul REAL.....yupiiiiiii

Oja este super ok, se usuca repede si doua straturi sunt mai mult decat suficiente




voi ce ati facut weekendul acesta????

SHARE:

Un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig