sâmbătă, 1 septembrie 2012

Leapsa: cele mai purtate lucruri din vara aceasta


Am citit pe mai multe bloguri despre aceasta leapsa si am urmarit si nenumarate filmulete pe youtube. Ideea m-a incantat tare mult si am zis...de ce nu?? Si uite asa ...iata produsele care m-au insotit cel mai mult in aceasta vara, care se zice ca a trecut, dar dupa cum pare ne va insoti pana la inceputul iernii:))

Cea mai purtata oja:
Apuc tare greu sa ma dau cu oja, cu toate ca imi place enorm de mult, timpul nu imi permite prea mult si cand am timp...seara tarziu nu imi place deoarece....mereu am urme de la cearceaf:)). Dar, de cate ori am apucat, de atatea ori am apelat la oja Flormar, din gama Spring & Summer 2012 - nuanta 442



Cel mai folosit produs de ingrijire al parului:
Heat defense therapy de la Dove. Imi place mult senzatia pe care o lasa parului si mirosul tipic al produselor Dove....imi place!!!


Cea mai purtata geanta:
Mi-am cumparat-o de o vesnicie de la LEONARDO si dupa cum zice neamtul: " klein aber OHO"!


Cea mai purtata pereche de incaltaminte:
"tractoarele" acestea suuuuper comode


Cel mai purtat obiect vestimentar:
E ataaaaaaat de vaporoasa, as purta-o zilnic:)


Cel mai purtat accesoriu:
Pe langa verigheta, pe care nu o dau jos deloc, aceste doua inele, cel din dreapta cu piatra de Onyx - de zi iar cel din stanga de "seara"



Cel mai folosit fond de ten:
Ideal Flawless de la Avon, cu toate ca este singurul fond de ten pe care il detin momentan, nu cred ca ma va convinge prea repede altul. Pentru mine e perfect!


cel mai folosit fard de obraz:
Beauty UK blush, nuanta wild berry


Cel mai folosit bronzer:
Paleta cu blusher si bronzer de la ELF
 

Cel mai folosit produs pentru buze:
Balsamul cu SPF 15 de la ELF - nuanta Nice&Natural.  Cu toate ca l-am achizitionat recent, m-a convins ca isi merita fiecare banut!


                                                                   Cel mai folosit Rimel:
                                                        Hyper Stretch de la ORIFLAME



Cel mai folosit fard de ochi:
Color Last de la ASTOR in nuanta 120 Estompe de Brun. Este un fard crema care nu se strange DELOC in pliul ochiului. Din pacate nu il mai gasesc nicaieri sa mi-l recumpar:((


                                                                  Cel mai folosit parfum:
                                                         Amber Elixir de la ORIFLAME. Cu toate ca nu sunt adepta parfumurilor dulci, mai ales vara....nu le suport...acesta are ceva deosebit....iar aroma de ambra.......e absolut superb!



Sper ca v-a placut....va mai astept.

Pupici

SHARE:

3 comentarii

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig