miercuri, 12 septembrie 2012

Time to say goodbye..................


Am reusit si eu sa ma rup de cateva produse si sa le arunc, fiind foarte vechi. In acelasi timp am avut succes in a consuma din ceea ce am avut "pe stoc" si sa nu imi mai cumpar nimic pana la terminarea lor. Mereu imi cumparam, iar si iar si nu apucam sa le consum.....si ca sa nu le arunc le faceam cadou:)


 produsele de ingrijire a fetei, a parului si deodorantul le-am consumat. Unele mi-au placut enorm, altele mai putin


 Ojele acestea sunt cam vechi si am decis ca trebuie sa faca loc unor nuante mai noi si altor branduri:)


Produsele acestea le-am terminat, dar din pacate nici unul nu m-a convins sa mi-l doresc sa il recumpar.


Produsele de mai sus......preferatele mele, le ador....mai putin deodorantul cu bila de la Mitchum. mi-a placut o vreme, dar acum parca nu-l mai "accepta" axila mea. Voi cauta altceva. Sfaturi in legatura cu aceasta....le astept!!! 


 Produsele de mai jos....de ele m-am despartit cel mai greu. Imi plac si cu siguranta le voi recumpara:)
                             Gloss-ul Pure Laque de la Yves Rocher in nuanta 01-nature de peau


ARTDECO Eye Designer - long lasting Eyeshadow powder - 02


Mascara Volume deploye de la Yves Rocher - 01 Noir


De la Rimmel London - Sexy Curves Mascara - 001 Black


Voi ce ati aruncat, ce ati reusit sa consumati????

SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig