sâmbătă, 17 octombrie 2015

RIMMEL The Only 1 Lipstick - Best of the Best #510


Probabil că ați auzit deja de noile rujuri de la RIMMEL LONDON - The Only 1 Lipstick lansate la sfarșitul lunii Septembrie.

A trebuit să le vanez timp de o săptămană prin magazine, deoarece oriunde intram găseam numai mostrele și doua trei nuanțe care chiar nu sunt pe placul meu. Am reușit într-un final să găsesc un magazin care le avea pe toate cele 15 nuanțe și mi-am ales #510 Best of the Best.

Best of the Best este un roșu aprins, acel roșu care se potrivește oricui. Formula în sine este una foarte cremoasă, hidratantă, se aplica opac și se simte foarte ușor chiar glossy pe buze. 

Ieri am fost invitată la o petrecere și am ales aceasta nuanță de ruj. Am aplicat-o la ora 2pm și după cateva minute era deja mată. Însă nu acel mat care îți strange buzele, nu acel mat care la un moment dat parcă se sfăramă și se strange în colțurile gurii.. Finishul este unul satinat chiar dacă este un ruj rezistent. Am mancat, am băut, însă rujul a rezistat eroic pe buzele mele. Am simțit nevoia să reaplic pe la ora 8pm și atunci numai că să intensific nuanța pentru că nu este acel gen de ruj care se duce și rămai doar cu acel groaznic contur de buze. 

Chiar dacă nu are formatul acela clasic de ruj cu care ne-am obișnuit, mie îmi place așa cum e, zici c-i retezat cu un cuțit. Unora poate li s-ar părea greu de aplicat din pricina formei însa eu nu am întampinat probleme. Îmi place și mirosul lui ușor fructat, miros care este relativ puternic. Nu mă deranjează acest lucru la un ruj pentru că în timp acest miros dispare.

Acum îmi mai doresc cateva nuanțe, pe cele mai închise gen:  Under my Spell, One-of-A-Kind și Oh-So-Wicked. Păcat însă că această colecție nu cuprinde și nuanțe nude.

Dacă vă doriți un astfel de ruj îl puteți comanda pe BOOTS la prețul de 6.99 lire bucata.

Iar mai jos vă las cu cateva poze (nu prea reușite, dar să vă faceți o idee) cu acest ruj în acțiune.







În această poză puteți vedea (nu prea clar, sorry) că textura rujului s-a transformat în una mat-satinată.

SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig