joi, 8 octombrie 2015

Comanda Iherb #3




Această comandă se datorează faptului că reapăruse în stoc mult prea ravnita NEOTERIC - Alpha Hydrox Silk Wrap Body Lotion cu 12% Glycolic AHA. Am cu siguranță mai mult de jumătate de an de cand o vanez, însa mereu era indisponibilă. Dar acum este a mea și sunt nerăbdătoare să o încerc și să văd dacă reușește să îmi trateze Keratosis Pilaris de pe brațe și picioare. Am citit o groază de review-uri dedicate aceste minunății, sper sa fie o minune și pentru mine. O puteți găsi aici la prețul de numai $ 11.23


Un alt produs pe care mi l-am dorit foarte mult este crema RETINOL A 1% de la LIFE-FLO. Am avut șansa să încerc o mostra tratament  1% Retinol de la Paula's Choice și mi-o doream tare mult să o cumpăr în varianta full size. Însă ce-i drept prețul mult prea piperat m-am ținut în loc. La un moment dat tot o comandam pentru că prea o iubeam, dar am descoperit această variantă la July de la Sihaya's World și am adăugat-o în coș numaidecat. Mulțumesc July din suflet și pentru sfaturile cu privire la mutarea conținutului într-un recipient opac.
Crema o puteți achiziționa de aici, iar prețul acesteia este de $15.60


Pentru următoarele doua produse adăugate în coș este de vină Andreea de la A Beauty Tale, o veterana în de-ale comenzilor pe Iherb.( În caz că nu știați încă :) La ea am văzut pentru prima oară Buretelul Konjac de la ECOTOOLS. M-a înnebunit cu el și mi-l doream tare mult. Am mai folosit în trecut bureței pentru spălarea feței, însa niciodată unul Konjac. L-am căutat prin magazine unde știu ca găsesc produse Ecotools însa nimic. Iar cu această ocazie, fiind și pe stoc (este alt produs care dispare destul de repede și trebuie vanat) l-am adăugat comenzii. Abia aștept să vina seara....
Se găsește aici și costă $5.99. 


Cel de-al doilea produs este ANDALOU - Pumkin Honey Glycolic Mask. Abia aștept să o pun la treabă în weekend. Promite să înnoiască, repare și regenereze textura pielii. Vom vedea :)
Această mască o puteți cumpăra aici la prețul de $11,96.


Tot un produs de la ANDALOU este și Crema de noapte cu Q10 si Resveratrol. A fost la ofertaă specială în ziua în care am dat eu comanda, numai $1 m-a costat. Nu am în acest moment nici o crema de noapte, așa că a picat la fix. Dacă vi-o doriți o puteți cumpăra de aici, prețul actual fiind cel de $4,79


De cate ori am dat comandă pe acest site uitam de secțiunea "Trials". De această dată însă mi-am ales NU-PORE - Collagen Essence Facial Tissue Mask. A trecut ceva vreme de cand am folosit ultima oară o mască de față de acest gen. Parcă mi-e dor să aplic măști sub această forma pe ten, acum că vine iarna îmi plac mult. 
O puteti găsi aici și costa $0,50


Aceasta este cea de-a treia comandă a mea pe acest site, dar cu siguranță vor urma și altele. Deoarece momentan mă aflu în Anglia, nu vă pot recomanda variante de transport sau să vă dau vreun sfat legat de comenzi, oricare ar fi întrebările voastre. Sorry! Oricum, odată intrata în hora, dansezi mult de tot:)
O să revin în curand cu păreri și impresii despre fiecare produs în parte. Sunt tare curioasă, pentru că toate produsele sunt noi pentru mine.

Care să fie primul produs despre care să vă povestesc?


SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig