joi, 24 septembrie 2015

BARRY M - Nightshade


În postarea trecută vă arătam și ultima mea ojă cumpărată, BARRY M - 359 Nightshade.
Îmi doream de mult această nuanță de ojă, deoarece iubesc nuanțele care par a fi negre dar nu sunt.

Așa este și Nightshade, un albastru-mov foarte închis, iar acum dacă mă uit mai bine la ea, îmi vine în minte exact culoarea coji de vânătă. Este foarte deosebită și îmi place să o port atât la mâini cât și la picioare.

Aplicarea se face foarte ușor cu toate că pensula ei nu este una lată. Însă mi-am verificat ojele Barry M și toate au pensula foarte atent tăiată. Reușesc să îmi pictez unghiile imediat, fără ca să mă măzgălesc până la coate.

Întotdeauna aplic două straturi pentru ca nuanța să fie cât mai opacă, iar apoi aplic imediat top-coat -ul de la Sally Hansen - Insta-Dri (preferatul meu).

Scuzați avalanșa de poze, dar sunt prea entuziasmată de culoarea ei :)











SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig