marți, 5 mai 2015

Parerea mea despre....BOURJOIS 123 Perfect CC Cream


În postarea Superdrug HAUL vă arătam printre altele și CC Cream-ul de la BOURJOIS. Multe dintre voi v-ați arătat interesate de el.
Astăzi, după o aplicare zilnică timp de o săptamana, cred că sunt pregătita să îmi exprim părerea despre el.

Am cumparat acest fond de ten după ce am citit parerea lui Andreea despre el. M-a impresionat pentru că spunea că se aseamănă foarte tare cu Chanel Vitalumiere Aqua pe care am avut ocazia să îl încerc în magazin. Prețul destul de mare a celui de la Chanel însa m-a ținut departe, momentan. 
L-am cumpărat la oferta din Superdrug după cum spuneam iar prețul lui a fost 9.99 lire. În Romania am ințeles că costa în jur de 60 ron. Scump aș spune, dar își merită fiecare banuț, vă promit.

Acest CC Cream vine în 4 nuanțe:  #31-Ivory, #32- Light Beige, #33-Rose Beige, #34-Bronze.


Oscilam între Ivory și Light Beige, dar am ales Ivory pentru că Light Beige are o tenta gălbuie. Și bine am făcut, deoarece consider că mi se potrivește perfect.

Consistenta lui este lichida, îmi place acest aspect foarte mult. Acoperirea este una foarte bună poate fi aplicat în mai multe straturi. Mie însa îmi place mai au naturel așa că îmi ajunge un singur strat.


Un singur defect găsesc totuși acestui produs. Ambalajul nu îmi place deloc. În primul rand dozarea se face relativ dificil, pentru că riști să scoți mai mult produs decat necesar. La prețul pe care îl are putea veni ambalat într-o sticluța cu pompița. Astfel se poate observa și cand trebuie recumpărat.


Tenul meu curat, nu am aplicat absolut nimic pe el, ca să puteți observa ulterior efectul ușor satinat pe care îl dă CC Creamul de la Bourjois.


Bourjois 123 Perfect CC Cream în nuanța #31 Ivory, aplicat într-un singur strat ( fără cremă, primer, pudră, corector)


Și moaca mea:)). Jumătatea din stanga cu CC Cream, cea din dreapta fără.


Părerea mea:
- acoperirea este medie, poate fi aplicat în mai multe straturi pentru acoperire mai mare
- nu oxideaza și nu își schimbă nuanța peste zi
- consistența este destul de lichidă fapt care cred că ajuta să nu scoată în evidența eventuale porțiuni mai uscate
- are un parfum foarte subtil (miroase parca a Nivea cu o tenta ușoară florală), parfum care dispare după aplicare
- se aplică foarte bine, atat cu degetele, cat și cu pensula sau burețelul
- nu am întampinat probleme să îmi lucească tenul de la el, asta pentru ca momentan pielea mea este relativ uscata. Totuși, în zile mai călduroase, aplic puțină pudră peste.
- Nu am avut nici un fel de reacții de la el. Nu m-a iritat, nu mi-au apărut coșuri sau alte minunății.
- Nu îl consider însa un produs destinat tenului foarte gras.

În concluzie, recomand acest CC Cream din toată inima. Acoperire bună, anti-roșeața, anti-tern, anti -pete, efect iluminator, hidratare 24h și SPF15. (SPF-ul nu se pune știți, nu? :)

Cine l-a încercat, mana sus, sa va aud cu pareri....






SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig