duminică, 22 decembrie 2013

Ce mi-am mai cumparat, ce am mai primit......



Pe la inceputul lunii noiembrie v-am mai aratat o postare de genul acesta. Am o agenda super dragalasa pe care o port mereu in geanta. Ori de cate ori imi cumpar sau primesc cate ceva imi notez acolo. Astazi am decis ca s-au adunat destule produse ca sa vi le pot prezenta.

Le-am sortat dupa categorii .

1. GELURI DE DUS.
Sunt o mare fana a produselor Dove. Nu imi lipseste gelul de dus din aceasta gama in dulapul din baie. Este clar preferatul meu dintre toate gelurile de dus.Ultimul cumparat este Purely Pampering cu lapte de cocos si petale de iasomie. Nu cred ca imi pot exprima corect extazul fata de acest produs. Il iubesc!!!
 Am primit o oferta de la Yves Rocher si a trebuit sa profit de ea. Prea convenabila mi s-a parut. De acolo mi-am comandat si uleiul oriental de dus Tradition de Hammam. Sora mea l-a laudat prea muuuuult. Ca sa nu platesc costuri de curierat am mai adaugat si cele doua geluri de dus Jardins du Monde. Cel verde este cu migdale, cel mov cu lavanda.



2. CREME.
Si cand vine vorba de creme pentru maini, fac ce fac si tot la Dove ajung. Deep care este preferata mea.
La ultima comanda Oriflame mi-am luat si aceasta crema anticelulitica Swedish SPA. Sincer, nu stiu de ce mi-am luat-o pentru ca sunt constienta ca nu ajuta la nimic. Eu trebuie sa elimin apa si sa fac mult sport. Dar na, cateodata mai si visam, nu???? 
Little Black Dress este un parfum indragit de mine. Il folosesc de ani de zile, iarna. Imi aduce aminte de prietenie......LACRA, daca citesti acest post, sa stii ca mereu ma gandesc la tine cand il folosesc :))  L-am luat in promotie, pachet cu crema de corp parfumata si un parfum cu bila.
 La comanda Yves Rocher am comandat si crema de maini cu arnica. Cred ca o voi face cadou, imi place mai mult cea de la Dove.


3.DEODORANTE SI PARFUMURI.
Eclat Weekend de la Oriflame, un parfum light, de purtat ziua.
Little Black Dress de la Avon este un parfum mai greu, merge mai bine in aceasta perioada a anului. Mitchum deo cu bila, i-am mai dat o sansa dar parca nu vrea sa se inteleaga cu mine. Mai mult im place Invisiclear de la Garnier.
Din Auchan mi-am luat deodorantul de la Gerovital H3 Sensitive. L-am folosit numai o singura data. Vreau sa il termin sa vad daca imi place sau nu. Mie imi plac mult produsele care le poti cumpara in cantitate mai mica ( gen mostre ). Asa macar stii daca iti cumperi varianta full size sau nu.



4.  FOOT CARE.
Chiar daca picioarele noastre nu mai sunt la vedere, ci bine infofolite, mie tot imi place sa mi le rasfat. Spray-ul de picioare de la Oriflame feet up advanced  mi se pare cel mai bun. cu siguranta il voi recumpara.
Tot in comanda Yves Rocher mi-am luat si acest gommage cu lavanda. L-am mai avut si imi place mult efectul de dupa.


5. FACE CARE.  
Nu stiu daca am amnezie sau nu, dar nu imi aduc aminte sa fi folosit vreodata o crema de fata de la L'oreal. Iata ca am reusit si eu sa ajung in posesia lui Nutri Gold Silk, crema de zi cu textura lejera. nu pot sa spun decat ca imi place foarte mult. Multumesc Iguanitza pentru recomandare. 
Daca tot vine vorba de recomandari, multumesc Andreea ca ma pot inspira mereu de la tine. M-ai convins sa imi cumpar BB Cream-ul de la Bioderma. Este cel mai bun BB folosit de mine. Isi merita fiecare banut, chiar daca este mai scump.
Aici puteti vedea ceea ce imi "doresc" pe viitor. Cineva a citit acea postare si mi-a indeplinit o dorinta. Este vorba despre L'oreal Volumissime x4 cu ceramide R. Nu este chiar ca cel din wishlist-ul meu, dar se apropie foarte mult.. Imi place mult!!!! 
Mi-am luat inca o nuanta din fardurile de la Maybelline Color Tatoo. Este vorba despre On and On bronze. Este adorabila. 
Am primit cadou primer-ul mineral de la Elf. Lasa tenul perfect, gata pregatit pentru aplicarea fondului de ten. Efectul este unul satinat, finisat, perfect......


6. LENTILE DE CONTACT. 
Probabil stiti deja, sunt purtatoare de lentile de contact din pricina miopiei mele mostenite. La sfarsitul lunii octombrie a trebuit sa merg la un control de rutina si cu ocazia asta mi-am cumparat cutii noi cu lentile. Cutii, da, pentru ca am dioptrii diferite :((. Cheltuiala e dubla :((. Am primit cadou de la ei doua solutii, una mare si una mica de poseta impreuna cu o borseta tare draguta pentru geanta care contine si o oglinda. Spre rusinea mea am reusit sa imi ridic cadoul abia la inceputul lunii acesteia :))


7. PAR si UNGHII. 
M-am tuns si noua mea frizura cere un pic de aranjat dupa ce imi usuc parul. Asa ca, am fost nevoita sa imi cumpar si o ceara de par. Am intins mana dupa cea de la Taft Creative Look. Miroase demential, imi vine sa mi-o ling de pe degete:)). 
Sora mea K. m-a innebunit cu oja ei rosie de pe unghii. Da, trebuie sa aflu neaparat despre ce oja este vorba. Am 10001 oje, nici una nu e asa de faina ca a ei. Asa ca, am trecut pe langa standul de la Flormar si am cautat un rosu dragut. L-am gasit. Este vorba de nr.384. Eu il numesc Christmas red. Un rosu frumos sidefat. Merge perfect pe perioada Craciunului. Rosu......mi se pare cea mai eleganta nuanta de oja posibila. Ma face sa ma simt bine, sa ma simt eleganta, unghiile arata mai ingrijite, ........:)) 



8. ACCESORII.
Imi trebuia si o pila de picioare, mi-am ales-o pe cea de la Oriflame. E foarte draguta si foarte buna. 
Brosa o am tot de la Oriflame. Pe cat e de simpla, pe atat de mult imi place efectul ei si.....nu aveam nici o brosa:).
Stiu ca nu ar trebui, dar nu ma pot dezobisnui (poate doar cand voi pune mana pe Sally Hansen cuticle remover), simt nevoia sa imi tai cuticulele. Pentru aceasta mi-am cumparat o forfecuta destinata pielitelor. Ufff, obicei prost.....



Va doriti vreunul din produsele de mai sus? Ati incercat vreunul din ele?

Va doresc o saptamana minunata in continuare, sper ca ati intrat deja in vacanta/concediu ca si mine si va puteti bucura de putina liniste si relax. Spor la treburi si sa va iasa totul macar cat va doriti voi de bine.

Pupici




SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig