duminică, 29 decembrie 2013

Preferatele anului 2013 *Produse pentru machiaj*

 
Am ajuns la cea de-a patra postare despre preferatele mele din anul care imediat se incheie. Astazi este vorba despre preferatele mele in materie de machiaj.

PRODUSE PENTRU MACHIAJ

Anul acesta, recunosc, nu mi-am prea facut timp pentru machiaj. Promit sa remediez acest aspect in anul care vine. Insa, chiar daca la acest capitol nu am fost prea harnica, am reusit sa descopar cateva produse de-a dreptul minunate.

PRIMER - ELF Mineral Infuzed Primer 

Il folosesc cu succes atunci cand am nevoie de un finish frumos si de rezistenta. Fondul de ten se aplica minunat peste el.

FOND DE TEN - AVON Ideal Flawless
Un produs minunat......

BB CREAM - BIODERMA Sensibio

Nu am incercat prea multe BB-uri pana acum, dar declar cu mana pe inima ca este cel mai bun pana acum. Atat de usor si fin, nici nu il simti pe piele.Si tenul meu il iubeste de-a dreptul. Bioderma imi prieste ( BB cream, lotiunea micelara.....prevad si alte produse in curand)


PUDRA DE FATA

ORIFLAME - Giordani - fixez cu ea aniticearcanul
RIMMEL LONDON Stay Matte - un finish mat pe intreaga fata



CONTURARE SI ILUMINARE

ELF - Contouring & Bronzer
MUA - Highlighter


FARDURI DE PLEOAPE

L'OREAL TRIO PRO -  un trio cu nuante naturale. Il am de ani de zile, in ultima perioada mi-a placut si l-am folosit foarte mult
MAYBELLINE - Color Tattoo 24h - Initial mi-am luat nuanta permanent taupe apoi mi-am luat si on and on bronze. 



PRIMER OCHI SI FARD SPRANCENE

ELF - primul primer pentru pleoape incercat de mine. Mie imi prieste, nu vad de ce as da o basca de bani pe vreunul de la alt brand. Oricum platesti numai numele.....asa ca, atata timp cat il pot cumpara, nu ma las de el:))
MUA - nr.19 matt - este un fard de pleoape maro mat. Se potriveste perfect pentru umplerea sprancenelor mele.


MASCARA, EYELINER & LASHCURLER

L'OREAL VOLUMISSIME 4X - Rimelul meu preferat in momentul acesta
AVON SUPERSHOCK - Imi place peria dar, parca nu este asa de pigmentat ca cel de la L'oreal
RIMMEL LONDON Scandaleyes - un eyliner fain, waterproof. Parerea mea este ca putea fi chiar mai pigmentat 
LASHCURLER - Ondulatorul de gene ( no name, habar nu am de unde e ), nu l-am mai folosit de o vreo 45387683 de ani, am dat de el prin dulap, il folosesc zilnic. Face diferenta, clar!!!


RUJURI SI CREIOANE DE BUZE
Cand vine vorba de rujuri sunt mai degraba genul cuminte, nude....darrrrr se va schimba si asta in anul in care vom intra in curaaaaaaaannnnd!!!!

Anul acesta am preferat:
ORIFLAME - Spectacular Nude . My no. 1
ORIFLAME - Love Nude
RIMMEL LONDON by Kate nr. 104
RIMMEL LONDON Moisture renew no. 180
( Rujurile de la Rimmel London sunt noile mele descoperiri. Am mai ochit cateva nuante pe care mi le voi cumpara cat de curand )
FLORMAR -  creion contur pentru buze waterproof nr. 201
FARMASI - creion contur pentru buze nr. 203

Pont: daca va aflati in magazin si vreti sa incercati un ruj si nu va face placere sa folositi tester-ul dupa alte persoane, il puteti incerca pe buricul degetelor. Nuanta acestora este oarecum cea mai apropiata de cea a buzelor. Dosul palmei nu este indicat. Ieri am vizionat filmuletele lui gossmakeupartist. Le puteti gasi aici



Imi doresc din suflet sa va fi placut aceasta postare, am observat ca la postarile anterioare nu am prea primit feedback de nici un fel......sper sa fiti ocupate cu sarbatorile sau sa va odihniti :))
Maine revin cu ultima postare pe acest an, va pup si spor la treburi sau la relaxat sau la ce va doriti voi sa faceti:))


SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig