sâmbătă, 6 iulie 2013

Favoritele lunii *IUNIE*


Asa de mult imi doresc sa am mai mult timp, sa intru mai des sa scriu.........Am 1001 poze facute dar imi lipseste complet timpul pentru a posta.

Astazi revin cu o avalansa de poze. Vreau sa va prezint favoritele mele din luna care a trecut.....si doamne cat de repede a trecut de nici nu am simtit-o. Suntem deja in Iulie si maine-poimaine e August si vara.........unde ai ramas????? Ufffffff

                                                 Deci, revenind, va prezint "dragutele" mele:




  • Detin niste unghii nasoale de numa, mi se exfoliaza si se rup pana in carne. Ei bine, luna aceasta am folosit cam la fiecare 4 zile acest Concentrat cu vitamine de la KALLOS. Rezultatul se vede si in imagini:). Este ca un gel, usor laptos , care odata aplicat este absorbit de unghie. Eu am preferat sa il aplic de doua ori, a doua oara l-am masat usor in unghie.


  • siiiiii, findca nu am rabdare sa vad cum imi cresc unghiile, le-am fortat cresterea putin cu acest Stimulator pentru cresterea unghiilor, tot de la KALLOS. L-am folosit pe post de baze coat, culoarea lui este verde transparent si ramane pe unghii ca orice lac de unghii. Nu poate fi folosit singur, in ideea ca nuanteaza unghiile usor in verde, ceea ce arata......naspa:)

                                     

  • Oja cea mai purtata a fost cu siguranta una de la Flormar nr. 450. Puteti vedea mai multe imagini cu ea aici 


  • Crema de maini preferata momentan este cea de la Yves Rocher cu arnica. Miroase bine si intra repede in piele. Parerea mea este ca ar putea fi usor chiar mai grasa, in sensul de MAI hidratanta:)


  • Machiajul meu din ultima perioada a fost unul minimalist spre inexistent. Nu prea am timp de asa ceva, mai ales dimineata, you know what I mean:)), doar dupa masa cand am iesit din casa am ales sa ma rasfat putintel:) Aceste doua produse le-am folosit constant. Este vorba de NYX JUMBO in nuanta Cottage Cheese nr 608 si Rimelul One by One de la Maybelline. Jumbo l-am folosit pentru a amplifica nuanta fardului de pleoape, One by One imi place mult pe perioada verii, separa genele perfect si nu le incarca. 


  • Fardurile Elf, facusem o pasiune pentru ele si vroiam chiar sa mi le cumpar pe toate ( ma refer la quarteturile astea dragute). Nu sunt cele mai calitative farduri de ochi, dar au nuante placute, aplicate peste un primer si creionul Jumbo, arata fabulos. 



  • ELF #01201 Brownstone


  • Elf #10817 Day to Night


  • Elf #11107 Luxe

  • Pensula de pudra de la ELF, eu am folosit-o pentru a aplica fondul de ten. Imi place chiar mai mult decat cea Stippling 


  • Parfumul meu preferat de la Yves Rocher este cu siguranta Vanille Noire. Merge mai bine pe timpul iernii dar mie imi place tare mult si acum 


Cam astea ar fi produsele de care am abuzat luna trecuta. Daca doriti pareri mai multe despre vreunul din preferatele mele, va rog nu ezitati.

Weekend placut va doresc!!!

SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig