joi, 1 noiembrie 2012

October faves:)


Na, ca a mai trecut o luna....si ce lunaaaa.......poate ati observat ca am aparut mai rar pe aici.....am avut o luna haotica...stres, nervi intinsi la extrem, dar am rezistat eroic, cu ceaiuri, vitamina C, ginko biloba, lecitina, magneziu si vitamina B6 :)))))).

Da, am reusit, mi-am luat examenul pentru noul meu loc de munca, 86% corect:))) yupiiiiiiiii. GATA, in sfarsit s-a terminat!!!!!

Dar sa revenim la oile noastre:). Intr-o luna asa de stresanta ca cea care tocmai a trecut, nu am avut chef nici de mine, apoi sa ma mai si machiez. Dar totusi, pentru un look cat mai ingrijit am folosit produsele de baza.


Desi am comandat destul de tarziu, am reusit totusi sa imi fac o idee despre acest produs nou de la Oriflame.  Untul de corp din gama MORE by Demi  More, este un produs foarte placut la atingere, miroase la fel ca parfumul din aceeasi gama, se absoarbe rapid in piele si lasa un miros placut si persistent si o piele finaaaaaa.....face exact ceea ce ar trebui sa faca un body butter parfumat!


Fondul de ten Ever lasting, tot de la Oriflame, mi-a fost prieten de nadejde...m-am impacat tare bine cu el. Nu am avut nevoie de hidratare, nu mi-a incarcat tenul, nu aratam ca gata de halloween-party si imi dadea un aer fresh. Love it!


Concealer-ul de la DM din gama S-he, este un produs super ok. Eu ma pot baza pe el, acopera bine, nu se strange, nu necesita reaplicare pe decursul zilei....e ieftin si isi face treaba cu brio, mai ales la cearcanele ce le-am avut luna asta........a fost produsul meu no.1


De cand am descoperit acest Rimel, nu ma pot decide sa imi cumpar altul:) Imi este asa de bine cu el:)
Yves Rocher - lash plumping mascara


Nu stiu cum suteti voi, dar eu una, la stres transpir mai mult decat atunci cand nu sunt stresata. Acest produs mi-a fost de mare ajutor. Nu am crezut sa isi faca treaba asa de bine. recomand din suflet.

Noul parfum de la Oriflame, MORE by Demi More
este un parfum foarte puternic consider eu, dar odata cu frigul simt nevoia sa ma invalui in ceva mai persistent si mai pregnant decat un Davidoff -Cool Water  sau un Ralph Lauren - Romance.
Nu este un parfum de super calitate, sincer m-am asteptat sa fie mai extra, dat fiind pretul destul de mare ( 90 ron) dar pentru uzul de zi cu zi este destul de ok:)


voi??? ce produse ati folosit cu precadere luna trecuta?????








SHARE:

2 comentarii

  1. Imi plac si mie foarte mult foitele de la Elf, desi acum nu prea mai am nevoie de ele. Dar in trecut le-am folosit cu obstinatie :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Ah ce ma bucur ca ai mentionat de rimelul Yves Rocher :D. Eram tare curioasa cum e :*

    RăspundețiȘtergere

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig