marți, 16 octombrie 2012

NOTD - Egyptian Style:)



Acord o deosebita grija unghiilor in ultima vreme:) Nu stiu daca voi patiti la fel ca mine, dar am perioade in care ma axez pe anumite parti ale corpului de care am o mai mare grija decat de obicei. Nu e ca le neglijez pe celelalte, dar.......in perioada asta mi se pare ca trebuie sa imi ingrijesc unghiile mult mai bine. Si normal, drept urmare ojele sunt in TOP:) Pentru asta e de vina si Cris Little Corner care scoate niste modele faine si ma imbolnaveste ori de cate ori face o postare cu alte si alte si alte oje cumparate:))

Deci, eu nu sunt talentata in asa ceva, dar imi place sa imi pictez unghiile, imi place sa fie colorate si bine ingrijite.

Manichiura de mai jos o numesc EGYPTIAN STYLE. Nu stiu de ce, dar aceasta combinatie de nuante, albastru inchis cu auriu imi aduce aminte de excursia mea in Egypt, primul meu zbor cu avionul, marea, oamenii foarte primitori si calzi, cultura lor, etc....

Asadar, iata si manichiura mea. Vreau sa va anunt ca urmeaza o avalansa de poze, asta sa nu spuneti ca nu v-am anuntat:))

Vizionare placuta!!!



















produsele folosite:
Kallos ridge filler
Flormar nr.398
Kallos oja ptr nailart nr.07
Kallos lac pentru uscare rapida

Sper ca nu v-am plictisit, dar chiar nu stiam care poze sa aleg si pe care sa le sterg:)

Pupici,
Hanne
SHARE:

Un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig