duminică, 26 martie 2017

Preferatele lunii *MARTIE 2017*


Atat imi mai propun sa scriu mai des, insa nu prea imi iese. Ar fi tare fain si util sa avem ziua de macar 30 de ore....
Am avut in draft postarea cu preferatele lunii Februarie insa nici pana in ziua de astazi nu am reusit sa o postez. Aproape ca a trecut si Martie...


Mi-am dorit o crema hidratanta pentru seara, una sa fie indeajuns de hidratanta insa nu sleioasa. Am ales BIODERMA Hydrabio pentru ca stiam din trecut ca ma impac destul de bine cu produsele Bioderma si nu am avut vreodata surprize neplacute.
Hydrabio este o crema bogata, destinata cu precadere tenurilor uscate/foarte uscate. Eu am tenul mai degraba normal spre uscat din cauza acizilor pe care-i folosesc de cateva ori pe saptamana. Insa nu mi s-a parut sa fie prea grasa. Textura ei este unctoasa precum un unt de corp, miroase foarte subtil si bine ( a curat as spune) insa se absoarbe foarte bine si rapid, fara ca sa lase 'urme grase' la suprafata tenului. O recomand celor ce cauta o hidratare buna pentru seara.


Nebunia cu produsele asiatice m-a prins si pe mine, mai mult pe partea de Skincare decat pe cosmetice. Aveam neaparata nevoie de un toner hidratant. La fix am aflat de WHAMISA Organic Flower Toner. Este vorba despre un toner din exctracte botanice fermentate. Consistenta sa este undeva intre lichid si gel, se simte precum apa cand il aplici si miroase foarte bine. Efectul hidratant este garantat si poate fi aplicat in mai multe straturi consecutive pentru un plus de hidratare. Eu il aplic dupa curatare si inainte de Vitamina C pentru a rehidrata tenul. Vitamina C si gelul de curatare contribuie ambele la uscarea tenului si atunci intervin cu Whamisa. Desigur, pretul sau destul de ridicat ar fi un impediment, insa odata incercat il veti iubi cu siguranta. Il am de la inceputul lunii si inca nu am folosit nici macar un sfert din el (aplic atat dimineata cat si seara). Eu zic ca banii se justifica.


Mai am putin si cred ca detin toate produsele lansate de THE ORDINARY. In luna Martie am iubit cel mai mult Advanced Retinoid 2%. Il folosesc constant de 2 saptamani de cate 3 ori pe saptamana si am observat o textura mai buna a tenului. Il simt mai compact si mai curat. Daca nu stiti, Retinoid este un produs anti-aging si ajuta si la diminuarea imperfectiunilor asociate cu acneea.

NIOD Copper Amino Isolate Serum 1% este un tratament anti-aging cu efect rapid. Ajuta la imbunatatirea texturii tenului, pete pigmentare, lipsa elasticitatii pielii, linii fine si riduri, pori dilatati. Cu alte cuvinte lupta impotriva tuturor semnelor de imbatranire si degradare a tenului. Initial vine ambalat in doua recipiente. Unul este produsul cheie sub forma de pudra fina, al doilea fiind solutia activatoare. Se amesteca ambele intr-unul din recipiente, iar produsul final este o apa de culoare albastra care se absoarbe instant odata aplicat.
Eu l-am testat singur cateva zile si pot sa zic ca m-a dat cu roatele in sus. Este un produs foarte eficace care face exact ceea ce spune. In timpul cat l-am incercat nu am mai aplicat pe fata nici un alt produs tratament. Am distribuit cate 4-5 picaturi in palme si apoi pe tenul absolut curat si uscat atat dimineata cat si seara.Am aplicat prin tapotare si nu prin stergere. Primul efect l-am vazut asupra poriilor de pe nas si langa nari. Sunt mult mai curati si parca usor micsorati. Tenul s-a simtit si el mai compact si mai intinerit dupa numai cateva zile. Ofera chiar si o luminozitate aparte.




Fondul de ten preferat a fost cel de la L'OREAL Infallible 24H-Matt pe care l-am amestecat cu o picatura din THE BODY SHOP Lightening Shade Adjusting Drops pentru a deschide usor nuanta fondului de ten. L-am aplicat dupa ce in prealabil am iluminat usor tenul cu MAC Strobe Cream pentru a 'taia' din efectul matifiant pe care il ofera L'oreal Infallible 24H-Matt.


Mascara cea mai folosita a fost MAYBELLINE Lash Sensational Luscious aplicata chiar si in trei starturi :). Fardul folosit a fost MAC Groundwork pe toata pleoapa mobila, intins si blenduit bine spre pliu. Nu ma mai satur de acest fard. Arata atat de bine si natural si nu se misca din loc. Nu am folosit bronzer sau blush, insa am aplicat cu mare drag REVOLUTION Vivid Baked Highlighter.


S-a deschis un magazin KIKO aproape de mine. Whoop, Whoop! A trebuit sa merg urgent sa vad ce produse faine au mai scos. Mi-am cumparat din noua colectie de primavara un ruj (#06 Freedom Mauve) si creionul asortat. Ambalajul rujului este de vis si are capac magnetic. Nu este un ruj complet mat insa rezistenta sa este foarte mare. 
Un alt ruj folosit des zilele astea a fost cel de la RIMMEL LONDON The One Only Matte Lipstick in 610 - High Flyer si l-am asortat cu creionul de buze de la BOURJOIS Contour Editon - 01 Nude Wave.


Noile pensule de la REAL TECHNIQUES MultiTech Small Point le-am primit cadou de ziua mea. Este inutil sa mai spun cat sunt de faine si finute. Va las cu pozele de mai jos. Isi merita fiecare banut daca va ganditi sa le achizitionati.




Ce produse ati iubit in luna lui Martie?
SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig