joi, 2 martie 2017

Astazi e ziua mea!





DA, astazi e ziua mea de nastere si implinesc 19 ani! Glumesc, as vreau eu sa am din nou 19 ani.... insa astazi chiar este ziua mea. Cu aceasta ocazie m-am gandit sa organizez un mic Giveaway. Toate produsele sunt oferite de mine personal si vor merge la una dintre voi.

The Ordinary - High Adherence Silicone Primer. 
Este primerul meu preferat din aceasta perioada. Ajuta la uniformizarea suprafetei tenului, aplicarea fondului de ten se face mai usor, nu consumi atat fond de ten precum daca nu aplici primer, ofera un plus de hidratare tenului. Am sesizat ca machiajul chiar rezista timp mai indelungat si nu se aduna in jurul nariilor sau in barbie. 

The Ordinary - Retinol 1%. 
Tratamentele cu retinol ajuta la uniformizarea suprefetei tenului si lupta impotriva semnelor de imbatranire. Retinolul este un produs foarte potent si trebuie folosit cu precautie. Deoarece sensibilizeaza tenul este neaparata nevoie a introduce in rutina de ingrijire un produs cu factor de protectie destul de ridicat care se cere a fi folosit zilnic. 



Vaseline - Lulu Guinness Limited Edition. 
Vaselina nu ar trebui sa ne lipseasca din casa. Este buna la atatea, nici nu va imaginati. Hidrateaza buzele, cuticulele, coatele, genunchii, calcaiele. O poti aplica ca pe o masca la baza parului atunci cand il vopsesti. Se spune ca aplicat seara de seara pe gene ajuta la cresterea acestora. Si cate si mai cate...

L'oreal Infallible Total Cover  - 10 Porcelain.
Noul fond de ten de la L'oreal ofera acoperire mare si are o rezistenta destul de indelungata. Finishul lui este unul mat insa poate fi temperat cu un primer bun sau prin aplicarea lui cu ajutorul unui buretel umed. De asemenea nu este necesara setarea acestuia cu pudra. Chiar daca este un produs cu finish mat nu incarca deloc, insa am observat ca am nevoie ca tenul meu sa fie perfect hidratat si sa aplic in prealabil si un primer (de preferat unul hidratant). Nu am sesizat sa se aseze pe zonele uscate si nu mi-a dat impresia ca as fi aplicat o masca pe fata. Cred ca este un produs bun pentru cele cu tenul mixt/gras pentru ca are tendinta de a usca tenul dupa aplicare. 



Burberry Brit Sheer  Eau de Toilette Natural Spray Vaporisateur 
Un set dragut compus din: apa de toaleta 50ml, Apa de toaleta Roll-on 7.5ml si Apa de toaleta 5ml. 
Este un parfum floral-fructat de dama.





 Notele de varf sunt lici, yuzu, frunze de ananas si mandarina; notele de mijloc sunt bujor, floare de piersic si Para; Notele de baza sunt mosc alb si lemne albe.


Daca va doriti sa castigati toate aceste produse nu trebuie decat sa imi lasati un comentariu in care sa imi spuneti de cand imi urmariti blogul, cum m-ati descoperit si ce anume va place si va face sa reveniti din nou si din nou pe blogul meu. 
Voi alege comentariul care imi ajunge cel mai tare la inima si voi publica castigatoarea printr-un update la postarea aceasta.
Concursul se incheie pe data de 10 Martie. 

Succes si o Primavara de vis va doresc! sa im 

LE: Castigatoarea concursului este ANDREEA CHITIC :)
Te rog sa imi scrii un mesaj privat pe Facebook cu detaliile tale. Incerc sa pun coletul luni, 20 Marte 2017. 
Urmeaza alt concurs in cateva zile. Stati pe aproape...




SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig