luni, 6 martie 2017

BOURJOIS Healthy Mix - Anti Fatique


Au trecut deja doua saptamani de cand folosesc zilnic Fondul de ten BOURJOIS Healthy Mix - Anti Fatique. Am inteles ca este varianta reformulata a fondului de ten cu aceeasi denumire. Nu pot sa il compar cu cel precedent pentru ca nu l-am avut. Citind insa o groaza de review-uri pozitive la adresa lui si a fratelui sau mai mare, am asteptat cu nerabdare lansarea lui. 

CONSISTENTA: 
Fiind ambalat intr-un recipient dotat cu pompita (un mare plus) este evident ca e un produs lichid, ceea ce mie imi place tare pentru ca nu prea imi plac fondurile de ten prea groase/vascoase. Deoarece de obicei aplic produs si pe gat folosesc cam o pompita si jumatate la fiecare aplicare. Pentru ca e destul de lichid nu va puteti astepta la o acoperire mare dintr-o aplicare insa se poate reveni fara probleme la un al doilea strat. Si arata ok. Un alt aspect placut insa nu imperios necesar este parfumul acestul produs. Usor fructat/fresh.

APLICARE: 
L-am incercat in toate variantele de aplicare posibile mie si vreau sa va detailez mai jos fiecare metoda in parte, care mi-a placut si care nu si de ce.

Buretelul umezit: Am folosit atat Beauty Blender-ul (care nu apare in poza pentru ca este jegos:) cat si Miracle Sponge de la Real Techniques umezite in prealabil. Aplicarea se face bine si usor, nu se aseaza pe zonele uscate absolut deloc. Mie imi place tare rezultatul si ce imi mai place este faptul ca atunci cand vreau mai mult decat o improspatare a tenului mai pot reveni instant cu un al doilea strat fara ca sa arate prea incarcat. Rezultatul este foarte misto.

Buretelul umezit + Fix Make-Up de la Clarins: Cand imi doresc o rezistenta mai indelungata atunci umezesc buretelui cu Fix Make-up care este un spray fixator pentru machiaj si aplic fondul de ten in mod normal. Si asa rezulta un finish foarte placut.

Pensula pentru fond de ten Tarte/Zoeva 104 Buffer: Nu am crezut sa ajung sa zic asta, insa cred ca este primul fond de ten lichid la care imi place mai mult rezultatul final dupa aplicarea cu pensula decat cu un buretel umezit. Atat pensula de la Tarte cat si cea de la Zoeva au perii foarte densi si fini. Aplicarea este ultra rapida , iar rezultatul intotdeauna perfect. Se poate reaplica in mai multe straturi in functie de preferinte.


Am incercat fondul de ten si aplicat peste diferite baze de machiaj. RIMMEL - Lasting Finish Primer, THE ORDINARY - High Adherence Silicone Primer si LAURA MERCIER  Hydrating Foundation Primer.

RIMMEL - Lasting Finish Primer: Primul aspect foarte deranjant este faptul ca intr-un mod foarte ciudat acest primer schimba nuanta fondului de ten intr-una mai deschisa. Rezistenta este marita semnificativ insa rezultatul final este prea matifiant pentru gustul meu. Aceasta varianta imi place cel mai putin dintre toate.



THE ORDINARY - High Adherence Silicone Primer. Pentru ca are o consistenta siliconata efectul final este unul foarte fin, usor ne-natural. Cred ca se potriveste perfect persoanelor care vor un finish foarte fin, aproape perfect. Rezistenta este una foarte buna, primerul in sine fiind un produs excelent. 


LAURA MERCIER  Hydrating Foundation Primer. Cu toate ca nu este primerul meu preferat, rezultatul final dupa aplicare este mai natural si mai placut vederii. Lasa in urma un usor glow care mie imi place tare. Insa, ca sa-i maresc si mai tare rezistenta (la nevoie, nu mereu) aplic doua-trei puffuri din Fix Make-Up de la Clarins care contine apa de trandafir care ofera un plus de hidratare, si prospetime.


Parerea mea finala este ca acest fond de ten este excelent si se muleaza oricarei necesitati. Nu cred insa ca este adecvat unui ten foarte gras sau persoanelor care cauta o acoperire mare sau foarte mare intr-un fond de ten. 

Recomand deci acest produs din inima si pot sa spun ca este unul din fondurile mele preferate din toate timpurile. 

L-ati incercat deja? Cum vi se pare?







SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig