miercuri, 3 februarie 2016

Ce se afla in portfardul meu #2


Initial am planuit sa postez pe aceasta tema in fiecare luni. De aceasta data insa nu mi-a reusit pentru ca am intampinat ceva probleme care m-au tinut departe de blog. Am reusit in dimineta aceasta sa fac pozele, iar pentru ca am o zi lejera am zis ca, chiar daca e mai tarziu, sa termin repede postarea.

Produsele pe care am decis sa le folosesc in aceasta saptamana sunt:

Fondul de ten este cel de la BOURJOIS CITY RADIANCE - 02 Vanilla care este usor prea inchisa pentru mine, insa aplicat pe ten se adapteaza parca acestuia. Inca nu sunt convinsa de el, pentru ca l-am cumparat de doua zile. 

Nu pot sa renunt la anticearcanul de la URBAN DECAY Naked Skin - Light Neutral. Posibil sa il vedeti in fiecare postare de acest tip cat si in cele de preferate ale lunii. Cel mai bun, EVER!

Am fost la standul MAC din House of Fraser ca sa imi cumpar rujul MEHR si am zis ca daca tot sunt acolo sa incerc si noul fond de ten STUDIO WATERWEIGHT. Asa am descoperit ca nuanta mea este NW20. Pentru ca nu vroiam sa risc sa il cumpar fara a-l incerca am primit o cutiuta cu produs, indeajuns pentru 2-3 aplicari. Ei bine, cred ca i-am picat cu tronc tipei de acolo pentru ca mi-a umplut cutiuta la maxim. Cred ca imi va ajunge pentru 10 aplicari:) 
In orice caz, este un fond de ten fantastic, lichid, se simte divin pe ten. Defapt nu se simte absolut deloc pe ten. Abia astept sa mi-l cumpar in varianta full.


Am scos la inaintare paleta de farduri de la ZOEVA COCOA BLEND. Daca ar trebui vreodata sa aleg sa pastrez o singura paleta de farduri, atunci cu siguranta aceasta ar fi. Imi place absolut fiecare nuanta in parte si mi se pare fara cusur.

Mascara de la KIKO - SUPER COLOUR #5 Plum este o mascara colorata, nuanta de pruna face o pereche perfecta cu culoarea ochiilor mei.

L'OREAL SUPER LINER da semne sa se termine. Si-a facut treaba si mi-a placut mult. Mi-am comandat renumitul tus de la Physician Formula, abea astept sa-l incerc.

Pe conjunctiva ador sa aplic RIMMEL LONDON Scandaleyes #005 Nude. Un creion cremos care se aplica foarte usor si este rezistent


MAC -  MEHR. Un ruj pe care mi l-am dorit de cand l-am vazut, poate fi purtat cu usurinta atat ziua cat si seara pentru ca arata atat de natural si misto pe buze. Ah, finish-ul sau este unul mat.

COLLECTION SPEEDY BLUSH #01 Tickled Pink. Mi-am dorit sa incerc si blushul de la Collection, dupa ce am realizat cat de misto e highlighterul de la aceeasi marca. Am scris despre el aici si aici. Prima impresie? Imi place de numa :)

SOAP&GLORY Solar Powder. Am tot vazut acest bronzer laudat atat pe bloguri cat si Youtube si m-am decis sa-l incerc. Voi reveni cu o parere in curand.


La final imi pace sa fixez totul cu L' OREAL INFALLIBLE Fixing Mist. Revin cu o parere mai in detaliu si despre acesta. Sau, poate fac o comparatie intre acesta si Maybelline 24H Superstay? Ce ziceti?


Va doresc o saptamana de vis! Ma rog, ce a mai ramas din ea!





SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig