miercuri, 27 ianuarie 2016

Produse consumate


Mi-am dat seama cu stupoare ca au trecut aproape trei luni de la ultima postare de acest gen.
Chiar daca am aruncat cateva recipiente de la deodorante sau sapunuri lichide, geluri de dus, etc...tot mi-au mai ramas o gramada pe care vi le pot arata :)

Mi-a mai ramas un recipient de Sapun lichid antibacterial. Un simplu sapun, nimic deosebit doar faptul ca nu usuca si nici nu irita pielea.

ZIAJA. O nebunie curata cu produsele acestui brand. Mi-am cumparat si eu un gel de dus de la un magazin polonez din zona in care locuiesc pentru ca eram tare curioasa. Posibil sa il fi nimerit eu pe cel mai nasol, nu stiu pentru ca nu are traducere si habar nu am ce am ales. Cert este ca nu m-a dat pe spate si nu mi se pare ceva deosebit la el. O sa mai incerc si alte variante si poate daca gasesc am sa-i acord o sansa si scrubului de corp cu portocale.
DOVE Intensive Repair Shampoo. Mereu am un sampon Dove in baie. Il folosesc cu precadere atunci cand scalpul meu o ia razna. Dove este printre singurele sampoane care imi readuce parul al normal. Totusi nu il pot folosi la nesfarsit pentru ca dau din una in alta. De aceea trebuie sa folosesc prin rotatie mai multe tipuri de sampon.
Am incercat si Sampoanele de la OGX. Eu le-am avut pe cel cu ulei de agan si pe cel cu lapte de cocos. Bune sampoane, totusi nu cred ca sunt destinate scalpurilor predispuse la matreata. Eu am avut aceasta problema cu ele.


Sure Motionsense Invisible Pure. Un deo foarte bun. Tine mirosul sub control si nu pateaza.
Burberry - The Beat. Am pomenit despre acest produs (si nu numai) in postarea Hit the Pan de la sfarsitul lui Octombrie. Mi-a placut aroma lui fresh insa nu este un parfum pe care sa-mi doresc sa il recumpar.
Balea spuma curatare ten uscat/sensibil. Chiar daca este destinat tenului mai uscat sau sensibil eu nu m-am inteles deloc cu aceasta spuma. Imi usuca tenul intr-un mod deranjant si am decis sa nu il mai folosesc. Va ajunge la gunoi, bine ca nu am dat o basca de bani pe el.
Pana la sfarsitul lunii cand urmeaza sa dau o noua comanda pe Iherb, mi-am cumparat Lotiunea tonica de la Simple. Alt produs care nu imi face bine deloc si imi usuca tenul excesiv care ajunge in cosul de gunoi.
Pasta de dinti de la Jason Powersmile nu este un produs pentru mine. Am reusit cu chiu cu vai sa o termin. Mi se pare un produs ordinar, nimic special sau deosebit.


Daca e sa imi para rau de ceva atunci este momentul in care realizez dezamagita ca mi s-a terminat crema de fata preferata, nu mai pot sa storc nici macar o picatura din serum-ul de care am devenit dependenta. Dar acum, pentru ca stiu cat ma tine un tub din fiecare o sa imi fac stoc din timp, sa nu cumva sa mai raman pe geanta.

In afara de Serum-ul Hyaluronic de la Balance si Crema de noapte de la Green People, toate produsele din imagine vor reintra in curand in rutina mea.
Este vorba despre:
Paula's Choice Resist Anti-Aging Clear Skin Hydrator
Paula's Choice Resist Super Light Daily Wrinkle Defence cu Spf 30
Paula's Choice Resist Intensive Wrinkle Repair Retinol Serum
Paula's Choice Skin Balancing Concentrate Serum with Retinol
Embryolisse Lait-Creme Concentre 


Parul meu este sanatos de la natura si am firul gros care nu imi creaza nici un fel de probleme. Totusi iubesc sa aplic dupa fiecare spalare si nu numai Uleiul de par de la Garnier. Si pentru ca sunt atat de harnica, am reusit sa mai consum un flacon. Nu il voi recumpara pentru ca am dat de gustul lui Maroccanoil :)
Dove Style and Care. O crema de par foarte buna care am recumparat-o de nenumarate ori. Voi face o pauza de la ea tot din cauza lui Maroccanoil :)


Am golit cutia si am repus-o la locul ei. Sunt curioasa ce se mai aduna in ea. Incerc sa postez lunar, astfel pot avea o mai buna vedere de ansamblu si o evidenta mai clara.

Care este produsul vostru pe care il recumparati mereu si mereu?



SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig