marți, 26 ianuarie 2016

Ce se afla in portfardul meu #1


De sarbatori am decis sa imi fac putina curatenie printre cosmetice si am scapat de mai bine de jumatate din lucrurile pe care le aveam in sertar. Intre timp insa s-au reacumulat fel de fel de produse pentru machiaj, astfel incat am hotarat ca saptamanal sa schimb prin rotatie produsele din aceasta categorie.
Pentru aceasta saptamana am decis sa ma machiez cu urmatoarele:


Produsele pentru ten:

Maybelline Dream Flawless Nude - 10 Ivory  este unul din fondurile mele preferate inca de cand l-am achizitionat. Datorita consistentei  sale foarte lichide se aplica foarte usor si arata cat se poate de natural pe ten. Acoperirea este una light, nu incarca porii, iar pe tenul meu rezista intreaga zi. Totusi dupa cateva ore se strange usor pe langa nari si sub buza inferioara. In rest numai cuvinte de lauda. Il aplic cel mai des cu Beauty Blender-ul umezit.

Urban Decay Naked Skin Weightless Complete Coverage Concealer - Light . Pe cat de lunga denumirea, pe atat de bun este. Acopera cearcanele sau orice ai nevoie sa acoperi in cel mai light mod posibil. Este o adevarata placere sa folosesc acest produs. Contine peptide care sunt formate din aminoacizi care ar ajuta cica pielea sa se vindece:)

Max Factor Creme Puff Pressed Powder - 05 Translucent  Nu folosesc zilnic pudra pentru ca nu am nevoie de ea, mai ales in aceasta perioada a anului. Totusi sunt zile in care imi place si simt nevoia sa imi fixez corectorul. Am ales nuanta translucent deoarece nu imi plac pudrele de fata "colorate". Pentru a-mi uniformiza nuanta tenului aplic fondul de ten :)

Kiko Soft Touch Blush - 112  Blush-ul meu preferat in acest moment, pentru acest moment. Are o nuanta tare placuta de roz- mov pudrat. Calitatea lui este ireprosabila. Plus de asta, nu dispare de pe ten pe durata intregii zile.

Collection Speedy Highlighter - 01 Pearl Sheen. Nu am crezut vreodata ca imi va placea atat de mult un iluminator in forma de stick. Ei bine, m-am inselat. Acest stick este foarte usor de manevrat, este extrem de delicat si fin, iar odata aplicat se transforma parca din crema in pudra si nu se mai misca din loc. Nota 10 pentru un produs de 4 lire. Abia astept sa incerc si blush-ul sub aceasi forma.  

Maybelline Super Stay 24 Setting Spray. Tind sa cred ca un produs destinat fixarii machiajului este folosit mai degraba pe timpul verii. Ei bine, nu conteaza. Eu am acum un moment cu aceste sprayuri si imi place sa incerc cat mai multe posibile. Il folosesc inainte de a-mi aplica machiajul ochiilor, pentru ca altfel ma manjesc de la mascara de arat ca un Panda. O sa revin in curand cu o parere mai elaborata despre acest spray. Oricum, face diferenta. asta-i clar!


Produsele pentru ochi:

Machiajul ochilor la mine este minimalist. Imi place sa imi scot in evidenta ceea ce am mai bun si anume culoarea ochiilor si genele destul de lungi.

Too Faced Shadow Insurance este de ani de zile baza mea pentru fardul de pleoape. O aplic atat pe pleoape cat si pe sprancene, pentru ca imi place cum ajuta la rezistenta  a ceea ce folosesc pentru umplerea sprancenelor.

Am ales pentru machiajul ochilor creionul de ochi de la Rimmel London Scandaleyes - 003 Bad Girl Bronze pe care il aplic pe intreaga pleoapa mobila dupa care il estompez usor cu o pensula. Depinde de chef il mai alternez cu fardul Utaupique - 06 de la Bourjois, o nuanta tare fina si delicata de cafea cu lapte.
Iar in zilele in care am mai mult timp trasez si o linie finuta la baza genelor cu Master Ink de la Maybelline - Satin Luminous Black.

Imi curbez rapid genele cu Clestisorul meu de gene de la Nyx si aplic doua straturi din Mascara de la Gosh - Boombastic . Spancenele le umplu pur si simplu cu Brow Artist Plumper de la Lóreal. Nu am nevoie de mai mult decat atat pentru ca am fost la pensat si le-am si vopsit.


Finalizez machiajul aplicand Cream Lipstain de la Sephora in nuanta 13- Marvelous Mauve. Deoarece este un lipstain mat, uneori imi place sa aplic peste Clarins Gloss Prodige - 04 Candy.


Cum arata machiajul vostru de zi cu zi? Rotati produsele dupa un anumit timp sau va machiati cu ce va pica in mana? 






SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig