luni, 22 februarie 2016

Ce se alfa in portfardul meu #4


Astazi m-am trezit cu chef de scris, avand in vedere ca vacanta Soniei s-a terminat, timpul ramas la dispozitie este mai mult. Asta inseamna ca, atunci cand ea e la scoala eu sunt in vacanta :) glumesc, dar chiar am mai mult timp si ma pot organiza altfel.

Portfardul meu pentru aceasta saptamana contine urmatoarele produse:

Mi-am scos de la naftaina paleta NAKED 2. Zic naftalina pentru ca de cand am paleta Cocoa Blend de la Zoeva am cam neglijat-o pe aceasta. Recunosc ca nu folosesc chiar toate nuantele din ea, eu avand pleoapele lasate nu ma avantajeaza asa de mult fardurile sclipicioase. Oricum, imi place aceasta paleta de numa si acum parca mi-o doresc si pe Naked 1:) To be or not to be, ce ziceti?

TOO FACED Shadow Insurance este de nelipsit, l-am pomenit in fiecare postare, precum si clestisorul pentru intors genele. Cred ca voi incerca si eu varianta de intors si vopsit genele la salon. Am citit despre optiunea asta la Anna si mi-a placut rezultatul.

Mascara de aceasta saptamana este cea de la LANCOME Hypnose Volume-a-porter, o mascara mai usoara care imbraca genele intr-un negru perfect, nu le incarca inutil ci le separa una cate una.

Nu mai exista machiaj fara PHYSICIANS FORMULA Eye Booster. Eu il am in Ultra Black si cred ca am mai mentionat ca l-am adaugat deja in cos si pe cel maro. Si cu asta am spus tot!


 SHISEIDO Powdery Foundation in B40 - Natural Fair Beige este primul meu fond de ten sub forma de pudra. Nuanta mi se potriveste ca o manusa iar aplicarea se face extrem de usor. Acoperirea este una mica (ceea ce imi place mult) si chiar daca aplici mai mult, tenul nu arata incarcat deloc.

MAYBELLINE Master Sculpt  - 01 Light Medium. Folosesc bronzerul pentru ca are o nuanta calda si nu se vede de la o posta. Arata natural aplicat peste fondul de ten de la Shiseido.

THE BALM Mary-Lou Manizer este iluminatorul meu preferat.  A little goes a long way!

SHISEIDO Luminizing Satin Face Color #RD401 este un blush mega dragut. Nuanta trandafirie calda merge bine in sezonul mai rece. Aplicarea se face usor, are o luminizitate aparte fara ca sa contina particule sclipicioase si rezista intreaga zi.



Am spus ca daca tot am mai mult timp in aceasta perioada, sa imi mai exersez tehnica de aplicare a fardului de sprancene. Nu sunt o artista si recunosc ca mai am mult de invatat, insa pomada de la ANASTASIA - Medium Brown este un produs excelent care nu iti da batai de cap prea mari, iar cu ajutorul pensulei de la ZOEVA #322 Brow Line aplicarea se face si mai usor.


Saptamana aceasta vreau Kyle Jenner Lips :) si mi-am scos artileria grea. MAC Taupe (finish mat) si creionul asortat Spice tot de la MAC

Pentru zilele mai soft am ales rujul RIMMEL LONDON - #180 Vintage Pink.  Are subton albastru si da impresia de dinti mai albi. Un ruj hidratant care face parte din gama Moisture Renew.


Ce produse pentru machiaj folositi zilele acestea?


SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig