vineri, 21 martie 2014

Cum imi ingrijesc tenul


Recunosc ca imi place foarte mult sa citesc postari legate de ingrijire in general. Iar cele legate de ingrijirea tenului ma intereseaza din ce in ce mai mult.
Pot sa spun ca in momentul de fata sunt multumita de produsele pe care le folosesc si incerc sa ma tin zilnic cu sfintenie de aceasta rutina.

In primul rand vreau sa va vorbesc despre tenul meu ca sa va puteti face o idee:
Vara, tenul meu este mixt spre gras in zona "T" iar restul tenului este normal.
Iarna, odata cu varsta:) acesta a devenit mai sensibil, nu mai este asa de gras, pe anumite zone chiar se descuameaza usor. Am inceput sa imi fac mai multe griji cu privire la ingrijirea acestuia, sa il hidratez regulat si sa il observ indeaproape, sa fiu atenta la ce produse folosesc, sa imi dau seama de ce anume imi face bine si ce nu.

Dimineata:

In primul rand ma spal pe fata cu La Roche Possay Effaclar. Imi curata tenul de "scartaie". Am grija sa masez usor tenul cel putin 30 secunde. Astfel las produsul sa isi faca treaba. Apoi, imi usuc usor fata cu servetele de hartie fara a freca sau apasa. Am invatat aceste trucuri de la Georgiana. Puteti trage cu ochiul pe blogul ei. Eu am invatat multe de la ea si sunt super incantata de tot ceea ce am pus in aplicare. Am vazut o imbunatatire considerabila pe propria-mi piele.
Cred ca am un an de cand nu mai folosesc lotiune tonica. Nu imi face bine, imi usuca tenul prea tare. Sau poate ca nu am gasit-o inca pe cea potrvita mie????
Apoi aplic cu grija Serumul antirid regenerat pentru ochi de la Elmiplant. Imi plac produsele Elmiplant pentru ca imi fac bine.
Pasul urmator consta in hidratare. Aici intervine tot un produs de la Elmiplant. Este vorba despre crema hidratanta anti-imperfectiuni.Este o crema foarte usoara, miroase divin, hidrateaza exact cat am nevoie si intra rapid in piele. Mi se pare chiar ca ar avea un efect matifiant.
Am grija sa folosesc in fiecare dimineata crema cu protectie solara. De e vara, de e iarna, nu uitati de protectia solara. Nu avem nevoie de imbatranire prematura a tenului. In momentul de fata folosesc Bioderma Photoderm Kid Spf 50+, mi-a ramas din vara de la Sonia. Stiu ca Spf-ul este cam ridicat pentru aceasta perioada, dar nu mi-a ramas mult din el si vreau sa il termin. Cred ca voi incerca ABC Derm Solaire tot de la Bioderma.
Las toate acestea sa fie absorbite complet de piele dupa care aplic machiajul.



Seara:

De sunt machiata sau nu, niciodata nu merg la somn fara a ma demachia. Daca sunt machiata, imi place sa ma demachiez imediat cum intru in casa, atunci cand stiu ca nu mai ies afara.
Primul pas consta in demachierea ochiilor. Aici folosesc de mai bine de un an numai lotiune micelara. In momentul de fata mai am din ultimul flacon de la L'oreal pe care vreau sa-l termin si apoi ma voi axa strict pe Lotiunea micelara de la Garnier. Este la fel de buna, cantitatea este dubla, iar acum este chiar si la oferta in magazinele DM. Pretul unui flacon este de 17ron, oferta este valabila pana pe 01 Aprilie. Si nu este o pacaleala:))

Apoi trec la pasul doi: curatarea tenului. Nu imi plac si nu mi-au placut niciodata lotiunile demachiante. Trebuie sa imi simt tenul curat si cum pot obtine acest rezultat mai bine decat prin spalarea acestuia. ( Am avut o colega de servici care nu se spala pe fata. Se machia zilnic, un machiaj cu tot tacamul, iar demachierea ei consta in.....nimic altceva decat........ servetele demachiante. Iacs, cum se poate frate sa nu te speli pe fata????? Nu pot sa concep asa ceva.).
Seara am nevoie de hidratare. Acum folosesc Gel-crema de curatare de la Elmiplant. Tenul ramane curat, usor hidratat. Recunosc faptul ca de multe ori imi place sa ma demachiez cu solutia micelara pe toata fata si apoi ma spal.
De la inceputul lunii martie folosesc Peelingul Glyco-A de la Isis Pharma. Inca nu ma pot pronunta in privinta lui, dar mi-au trebuit 2 saptamani sa ma obisnuiesc cu furnicaturile care mi le provoca pe zona aplicata. L-am folosit la fiecare 2 zile, acum il aplic zilnic in strat foarte subtire. Tenul meu este mai sensibil de cand il folosesc. De aceea am mai mare grija sa nu uit de crema cu protectie solara peste zi. Astept ca. 10 minute dupa care aplic Serumul antirid de la Elmiplant si crema de fata L'oreal Nutri-Gold Silk.



In rutina de ingrijire obisnuiesc sa folosesc si masti de fata. In general acestea sunt purificante si hidratante. Imi plac mult cele de la Skinlite. Gasiti o gama larga in DM. Incerc sa aplic o masca macar o data in timpul saptamanii si sambata seara alta.



De doua ori pe saptamana dupa baie, cand porii sunt mai deschisi si receptivi, folosesc scrub-ul de la St.Ives fresh skin. Mi-a fost foarte bine cu el, dar acum mi se pare mult prea agresiv. O sa caut altceva mai bland. Vreo idee?

Vreau foarte mult sa imi completez colectia de produse cu Peelingul de la Derma E. Asta probabil se va intampla cat de curand, cand voi plasa prima mea comanda Iherb.

Imi doresc sa va fi placut postarea aceasta si sa o gasiti folositoare.
Voi ce produse de ingrijire folositi zilnic? Sariti peste demachiere sau hidratare?





SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig