vineri, 12 aprilie 2013

Despre ingrijirea pielii sensibile si fondul de ten destinat acestuia



Pielea sensibila este o problema din ce in ce mai des intalnita in ultima vreme. Nu, nu sunt un dermatolog, nu am facut statistici, vorbesc simplu pe baza a ceea ce am constatat in ultima vreme. Tot mai multe persoane din jurul meu le vad cu pete pe fata, prietene si cunostinte, atat femei cat si barbati, se plang din pricina pielii sensibile. Sa fie de vina stilul de viata, poluarea din ultima vreme care este din ce in ce mai puternica, alimentatia.......cine stie, poate toate la un loc. Produsele cosmetice si de ingrijire afecteaza insa si ele sensibilitatea pielii.

Sunt o "mandra" posesoare de psoriazis, o afeciune nasoala a pielii. Imi este afectat scalpul si de multe ori din cauza stresului imi apar pete rosiatice pe picioare. Pielea scalpului meu are perioade bune si rele. Cand spun rele, atunci chiar sunt rele. Vreau sa zic ca am perioade cand descuamarea pielii mi se intinde pana inspre tample si fata. Atunci devine deranjant, chiar ENERVANT.

Atunci intervin cu produse dermatocosmetice, atat sampoane cat si creme de fata destinate tenului sensibil. Am folosit si inca mai folosesc cu succes apa termala. Evit sa folosesc detergenti sau lotiuni tonice care contin alcool, situatia se agraveaza astfel foate tare. Recunosc ca de multe ori sunt tentata sa pun mana pe un demachiant care sa imi curete tenul incat sa imi scartaie, mai ales vara, dar cand ma gandesc la consecinte ma razgandesc automat.  E frustrant mai ales atunci cand tenul tau este mixt ca al meu. Dar m-am obisnuit si traiesc cu asta.

Recunosc, am fost mereu tentata de cosmeticele frumos asezate pe rafturile din farmacii, insa nu am indraznit niciodata sa imi achizitionez macar unul. De ce? Chiar nu stiu. Poate ca unul din motive a fost pretul. Ar trebui ca pe viitor sa acord totusi o mai mare atentie produselor pe care le aplic pe tenul meu.
Aici ma refer si la fondul de ten. Exista "N" fonduri de ten dermocosmetice, nu am folosit vreodata unul cum am spus si mai sus.

Dar, imi doresc din suflet sa incerc noul produs aparut pe piata, anume Toleriane Teint fond de ten spuma cu efect matifiant de la La Roche Posay. Faptul ca nu contine conservanti si nici parfum si ca are SPF 20 ma face sa mi-l doresc si mai mult!:))

Am ocazia sa castig un astfel de produs la concursul organizat de Andreea. Daca sunteti interesate de testarea unui astfel de produs va invit pe blogul Andreei sa va inscrieti impreuna cu mine la concurs.



Succes tuturor si mai ales.....mie:))

SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig