vineri, 21 februarie 2014

Produse consumate



Din nou mi s-a umplut cosuletul cu ambalaje de la produsele pe care am reusit sa le consum. Nici nu mai stiu cat timp a trecut de la o postare de genul. Foarte multe produse nu am terminat decat din categoria "consumabile", produse de uz indispensabil. Incerc oricum sa ma limitez si sa nu imi mai cumpar produse noi, decat in momentul in care le-am terminat pe cele incepute. Da Doamne sa ma si tin de asta.

Primele produse sunt mostrele de la MARIO BADESCU. Imi plac foarte mult, iar daca le-as mai gasi cu siguranta as mai da banii pe reviste:))
Am avut Cellufirm Drops, Enzyme Revitalizing mask si Honey moisturizer. Colectia mea a cuprins cateva bucati din fiecare, acum s-au terminat proviziile, uffffff.....imi pare asa de raaaaauuuu!!!!


Am reusit sa termin si cateva deodorantele: GARNIER INVISICLEAR Spray si Roll on , MITCHUM advanced control. Ultimele doua nu le-am terminat, dar m-am decis sa le arunc pentru ca nu imi fac bine deloc. Adica, cu sau fara ele aplicate sub brat, e acelasi lucru. Ma voi orienta cu siguranta spre altceva. Nu pot sa mint, Mitchum mi-a facut bine la inceput, dar acum nu stiu ce s-a intamplat, nu ma mai ajuta deloc.


Am mai terminat un bidonas de micelara de la L'oreal. Defapt mai este ceva in el, dar la ritmul in care le consum, in doua zile il dau gata. Dupa cel de la Bioderma, e pe al doilea loc. Il voi recumpara cu siguranta.Daca il gaseam la cantitatea celui de la Garnier de 400 ml, ar fi fost un vis:))


La produsele pentru unghii stau mai prost cu consumatele pentru ca in ultimul timp nu am avut deloc timp sa imi pictez unghiile. Am reusit sa termin acetona de la CIEN. Cea mai prosta acetona ( a se intelege ca este vorba despre parerea mea). Imi usuca unghiile groaznic de tare, sa nu mai spun ca, cuticulele mele sufera groaznic din cauza ei. Nu o voi mai recumpara. De asemenea, nu voi mai cumpara peeling-ul cuticular de la Farmec si nici uleiul de cuticule de la KALLOS. Exista produse mult ma calitative si m-am decis sa investesc in calitate.


Nu cred ca mai este necesar sa va spun cat de mult imi plac produsele de la DOVE. Am reusit sa mai dau gata un gel de dus. Este vorba de cel cu lapte de cocos si petale de iasomie. Preferatul meu de la Dove. Darrrrr, am descoperit un gel de dus si mai hidratant decat acesta :)) urmeaza o postare separata. Cred ca m-am gasit gelul de dus PREFERAT!!!!


Am folosit sapunul lichid de la TODAY cu proteine din lapte si miere. Este un sapun ok, ieftin, dar nu il voi recumpara. Imi place sa imi schimb mereu sapunul, ma plictisesc repede. Sunt in stare sa am doua trei in baie si sa ma spal mereu cu altul. Dar asta va fi la casa mea....abia astept. Mai e putin, foarte putin pana atunci. Yupiiiiiiiii. Baia mea, sapunul meu, lucrurile mele......yes!!!!


Laptele de corp hranitor de la NIVEA. Sincer, l-am cumparat din curiozitate. La inceput nu mi-a placut deloc. Apoi m-am pus la treaba si l-am folosit dupa fiecare dus. Pot sa spun cu mana pe inima ca am observat o imbunatatire considerabila a pielii pe intregul corp. Posibil sa mi-l mai cumpar. Sa vedem cum va fi dupa ce folosesc o vreme noul meu gel de dus.


Gelul de dus cu masline de la PALMOLIVE. Il am de ceva vreme, e placut, nu usuca pielea, dar ceva nu imi place la el. L-am folosit pentru a-mi spala pensulele:))


Cum stati cu ambitia fetelor? Reusiti sa va abtineti sa cumparat produse noi inainte de a le consuma pe cele incepute? O seara de vis va doresc!!
SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig