marți, 25 februarie 2014

Ce mi-am mai cumparat, ce testez....


Daca saptamana trecuta v-am aratat cosul plin cu produse consumate, astazi revin cu acelasi cos, "plin" cu produse noi. Acestea sunt principalele achizitii de la inceputul anului pana acum.
Majoritatea le-am cumparat in luna februarie si abea le-am folosit e cateva ori, dar o prima parere mi-am facut despre ele.

In primul rand vreau a va vorbesc despre primul produs Elmiplant incercat de mine. Este vorba despre gelul crema de curatare cu extract de bumbac. In principiu tenul meu este mixt spre gras, dar in aceasta perioada am simtit nevoia sa folosesc un gel de curatare mai bland decat Effaclar de la La Roche Possay. Simt ca imi usuca tenul prea tare si am ales sa il folosesc doar seara. Gelul crema de la Elmiplant il folosesc dimineata si ca de inceput imi place. Curata tenul bland, nu ma strange fata dupa ce l-am folosit.
Stiti ca nu retin preturi, dar daca imi aduc bine aminte, am dat ca. 15ron


Tot de la Elmiplant mi-am cumparat primul meu CC Cream. Eu am ales nuanta deschis, normal. Imi place foarte mult. Consider ca are o formula reusita si imi place mai mult decat un BB Ceam. Are o acoperire mai mare decat un BB cream, dar nu este asa de "greu" precum un fond de ten. 
Pretul acestui produs: 16ron in Carrefour


Al treilea produs care mi-a atras atentia pe raft a fost tot de la Elmiplant. Aveam nevoie de o "crema" de ochi ( deh, a sosit timpul sa ma ocup mai intens de aceasta zona delicata). Mi-a placut ce am citit pe cutie si am cumparat-o. Este vorba despre Genovate Serum Antirid Regenerant. Nu am mari asteptari de la un serum de ochi. Nu cred in minuni referitoare la reducerea ridurilor prin cremuire, dar o leaca de hidratare in zona ochiilor nu strica nimanui. Daca un serum de ochi imi ofera hidratarea corespunzatoare tenului meu, nu ma irita, nu imi lasa pelicula grasa, nu ma pisca daca imi intra in ochi din greseala, atunci e ok pentru mine. Serumul este ca o lotiune de corp, ceva mai lichida si....are pompita :)) Si da, imi place foarte mult.
Pret: undeva intre 20 si 22 ron


In weekend am facut o scurta vizita in DM si mi-au ramas ochii lipiti de urmatoarele trei produse:
Este vorba de dizolvantul de la Ebelin ( fara acetona, contine biotina si ulei de argan) 
Pret: 6ron ( sper ca retin bine:)


Deodorantul BU. Am citit la Andreea despre el, mi-am adus aminte de perioada liceului cand foloseam cu drag si spor deodorantul BU. L-am cumparat imediat cum l-am vazut pe raft. Sa vedem cum ne vom impaca:)
Pret: 14-15ron


Vaselina de la Balea ( cred ca este singurul produs de la Balea pe care il mai folosesc). Coate, genunchi, calcaie imi multumesc la fiecare aplicare:))
Pret: 7ron



Aveam nevoie de o masca hidratanta. Am ales-o pe cea de la Hydro Science. Absoarbe sebumul, purifica tenul si il lasa perfect hidratat. Am folosit-o o singura data. Momentan nu ma exprim pentru ca nu stiu inca ce sa zic. O sa o mai incerc de cateva ori, sa vedem ce o sa iasa:)
Pret: imi pare rau, nu il mai stiu. Gama de produse Hydra Science se gaseste in Carrefour


 E oficial, e al meu. Am reusit si eu intr-un final sa imi cumpar Fondul de ten Colourstay de la Revlon. Imi place, dar nu ma da pe spate:)) Va rog nu aruncati cu rosii, mi se pare putin cam greoi pe tenul meu. Dar mai incerc, poate metoda de aplicare e gresita........o sa revin cu pareri.


Singurele oje cumparate acest an sunt doua:)) Am reusit sa ma abtin. Este vorba despre Golden Rose Holiday #71 si Farmec Collection -Pumpkin Pie. Ambele sunt minunate. Le puteti admira aici.


Tot in Carrefour mi-am cumparat si aceasta "ciudatenie" de mascara de la Rimmel London Scandaleyes Rockin' Curves. Trebuie sa il mai folosesc de cateva ori ca sa ma invat cu periuta ciudat curbata. Mereu ma manjesc pana la sprancene. Plus de asta, poate sunt eu mai ciudata, dar mie nu imi plac rimelurile la primele aplicari. Mi se par prea lichide si ma murdaresc mereu. Un rimmel e numai bun dupa cateva aplicari :))
Pret : 15ron, tot din Carrefour


Curioase de vreunul din produsele mele? Ati folosit vreunul din ele? Daca da, care e parerea voastra?

Desi e deja aproape miercuri, va doresc o saptamana usoara si plina de succes!!!!

SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig