sâmbătă, 16 septembrie 2017

Toamna - anotimpul fondurilor de ten #1



Am ales ca in aceasta toamna sa va prezint saptamanal cate un fond de ten pe care il detin.  Recunosc, unele imi plac foarte mult, altele mai putin, ba chiar sunt unele care nu stiu de ce nu le-am aruncat pana acum.

Nu se cuvenea sa incep seria cu un produs naspa, ci mai degraba cu unul pe care-l iubesc tare mult.
Va prezint 
KIKO - Skintone Foundation

Am cumparat acest fond de ten undeva prin martie anul acesta dupa ce am vazut un review destul de convingator pe internet. Apoi a mai avut loc si deschiderea magazinului Kiko in incinta mall-ului de langa mine, va dati seama ca trebuia sa cumpar si eu ceva. Niciodata nu ai prea multe fonduri de ten. I'm addicted!




Ambalaj: flacon din plastic negru opac (un minus ca nu vezi cand se termina), dotat cu o pompita are dozeaza cantitatea perfecta in cazul meu, necesara pentru o aplicare.



Paleta de nuante: disponibila in 39 de nuante, din pacate nu erau asa de multe disponibile la inaugurare. Eu am ales nuanta Neutral 40 care este usor inchisa pentru mine. Ma ajut insa cu picaturile Shade Adjust de la The Body Shop si nu am nici o problema.
Aplicarea: a se agita inainte de folosinta. Se aplica foarte fain atat cu degetele cat si cu un buretel. Aplicat cu pensula este ok-ish insa se pierde o gramada de produs si finishul nu e atat de fain. Tot la buretel ajung.
Consistenta: Lichida spre apoasa



Rezistenta: pe tenul meu rezista 6 ore linistit
Finish: dewy, iluminator usor mat (stiu ca se cam bat cap in cap termenii, insa are efect iluminator dar finishul este usor mat. Ma repet, eh??)
Oxideaza: am sesizat o usoara modificare a nuantei, dar nimic deranjant
Parfum: foarte usor, miroase a produs cosmetic 
SPF: 15
Termen de expirare: 6 luni de la deschidere
Cui se adreseaza: in special tenului matur, usor uscat sau normal. Nu cred ca este potrivit unui ten gras pentru ca are un usor efect hidratant
Merita cumparat? Da, daca nu ai un ten uleios/gras si iti place un fond de ten lichid
Pret: KIKOcosmetics.com £15.90


SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig