vineri, 26 mai 2017

Cumparaturile lunii Mai


Vreau sa va arat astazi cele mai noi produse cumparate in luna Mai.  In afara de fixativul Elnett Satin de la L'OREAL pe care il recumpar mereu, toate produsele sunt noi pentru mine.

L'OREAL Sublime Bronze Overnight Elixir Self-Tanning este o lotiune autobronzanta care actioneaza peste noapte (precum o spune si denumirea produsului). Consistenta lui este ca cea a unui serum si se absoarbe foarte rapid, astfel te poti imbraca (sau nu:) si sa te bagi direct in pat. Aplicarea o fac direct cu mana pentru ca aplicand cu o manusa mi se pare ca isrosesc prea mult produs. Daca va doriti o postare separata dedicata lui, spuneti. Ma mobiliez imediat.
Pret: £ 14.99 Boots
PS: miroase demential. Nici urma de parfum tipic autobronzantelor

L'OREAL Elnett Satin Diamond Hairpray. Fixativul de par preferat in aceasta perioada. Ofera rezistenta indelungata coafurii fara ca sa imi imbacseasca parul. Se perie foarte usor, iar parfumul se duce destul de repede. Un mare plus din partea mea si pentru acest aspect. Nu imi place sa simt miros de fixativ in par. Mi se pare ceva atat de babesc :)
Pret: £5.53 Boots

L'OREAL Hydra Genius Aloe Water. A trebuit sa incerc si eu acest produs nou lansat de L'oreal. Este vorba despre un serum hidratant care contine aloe vera si acid hialuronic. Textura sa este foarte lejera si se absoarbe foarte repede. Nu lasa reziduu deloc si nici nu se simte lipicios pe ten. Nu il consider un produs indispensabil, insa vara cred ca este un produs ok pentru o hidratare usoara si fresh. Singurul 'minus' este faptul ca contine alcool denat care in lista de ingrediente apare pe locul 3. Pe mine acest aspect nu ma deanjeaza pentru ca oricum mai aplic ulterior alte produse hidratante plus crema cu Spf. Ahh, am uitat sa mentionez ca este disponibil in trei variate: pentru ten normal/uscat, normal/mixt si uscat/sensibil. Nu inteleg de ce nu au si o varianta pentru ten gras, insa cred ca toate sunt aproximativ la fel. Eu o am pe cea pentru ten normal/mixt si sigur se potriveste foarte bine si unui ten gras. 
Nu il consider un produs 'Genius' insa imi place textura si parfumul fresh, de aceea continui sa il aplic in fiecare dimineata. Imi place senzatia de dupa aplicare....
Pret: £6.65 Boots


Nu am fost niciodata adepta produselor stick, insa cred ca odata cu varsta ne schimbam si gusturile, nu? Mi-a facut cu ochiul acest Blush de la REVLON - Insta-Blush. Eu il am in nuanta 300 - Rose Gold Kiss. M-am indragostit iremediabil si il folosesc la fiecare machiaj. Am impresia ca duce foarte mult ca si nuanta cu Nars Orgasm insa nu este atat de intens. Se poate aplica foate usor direct din baton si  blendui cu degetele.
 Pret: 9.99 Superdrug

CLARINS este un brand care ma intriga de ceva vreme. Tot dau tarcoale standului si recunosc ca sunt o gramada de produse pe care mi le doresc. Mi-am dorit un BB Cream bun care sa contina si Spf si am zis sa-i dau o sansa acestuia. BB Skin Detox Fluid SPF25
100% ecran mineral, oil free. Imi place. Problema este nuanta destul de inchisa pentru un 00 Fair. In rest.... am sa revin cu o parerea mai detailata.
Pret: £25.50 John Lewis

BOURJOIS Blur the Lines Concealer 01 Ivory. Un corector sub forma de stick. Se aplica foarte fain, il intind usor cu degetul si setez cu pudra pulbere. Nu am observat inca sa mi se adune in riduri, dar nici nu l-am folosit de prea multe ori incat sa imi formez o parere definitiva. Vreau sa vad cum se comporta si pe temperaturi mai ridicate.
Pret: £7.99 Boots

BOURJOIS Eye Primer 24H Long Lasting. Singurul produs pe care inca nu l-am purtat. L-am incercat insa pe mana si pot sa zic ca nu se sterge decat cu demachiant. Ramane de vazut daca amplifica nuanta fardurilor, pentru ca rezistenta deja mi-a dovedit-o.
Pret: £6.99 Boots



Cine detine un produs de la HOURGLASS nu cred ca se opreste doar la unul. Numai simplul fapt ca arata atat de bine, te face sa iti doresti ai mult. Aventura mea in lumea Hourglass a inceput acum cateva zile, primul produs fiind AMBIENT Strobe Lighting Blush - Brilliant Nude. 
Pret:£28.80 John Lewis

CHARLOTTE TILBURY este cel de-al doilea brand nou. Am inceput cu rujul PILLOWTALK si creionul de buze in aceeasi nuanta. Urmeaza rujul Secret Salma si inca cateva produse.
Am primit mostra parfumului care mi se pare oribil (pentru gusturile mele, aplicat pe pielea mea) si Miracle Eyewand pe care inca nu am avut ocazia a il incerc. Presimt insa ca imi va placea prea tare......
Pret: Ruj - £24 , Creion contur buze £16 Charlotte Tilbury

Incerc sa evit sa intru prea des in Boots deoarece au mereu oferte tentante. Astfel este aproape imposibil sa iesi din magazin cu mana goala.
Am prins oferta la pensule de la REAL TECHNIQUES, 1 plus 1 gratis
De mult am vrut sa imi iau pensula Stippling pe langa ea mi-am luat setul de pensule pentru ochi Eye Shade and Blend care a fost gratuit fiind produsul mai ieftin dintre cele doua.
Pret: Stippling £11.99, Set pensule ochi £10.99


Despre care produs sa scriu mai intai? 

SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig