duminică, 8 iunie 2014

Azi imi place *ZOYA*


Astazi sunt intr-un "Nude Mood" de-a dreptul.

Totul este calm, linistit, relaxant iar toate lucurile care ma binedispun astazi sunt.....nude.
De la cafeaua cu lapte ( sunt la a treia cana:), la alunele americane, la pastele savurate la masa de pranz, pielea finuta a lui Sonia, toate imi dau astazi o stare de extaz in nuante diafane, curate, fine, gingase......visatoare...


Ma simt bine, imi merge bine (stati linistite), astazi am decis sa fiu mai slow motion decat de obicei. Am acumulat prea mult stress si oboseala...astazi e zi de relax.

Pana si ojele care mi-au atras astazi atentia au fost nude. Si ce oja nude poate fi mai perfecta decat oja  ZOYA.

Va prezint finutele mele nude, nu una ci chiar trei, pentru ca nu am stiut pe care s-o aleg :)


Zoya TAYLOR - din Naturel collection 
o nuanta de cafea cu lapte foarte pala, sau...cu foarte mult lapte:)


Zoya RUE - din Naturel collection
cel mai chic, soft, rose pudrat....Doamne, cel mai fain nude ever!!!!


Zoya - JANA - din Smoke Collection
Stiti ca imi place nuanta Taupe???? Pentru mine o nuanta de purtat de-a lungul anului, chiar si in toiul verii.


de la stanga la dreapta : Taylor, Rue, Jana


Fiecare sticluta de oja Zoya contine 15ml. 
Le puteti achizitiona de la Beauty in the Bottle. Eu imi cumpar majoritatea ojelor de la ei, super de treaba, draguti si prompti.

Ce ziceti? Va plac aceste nuante? 

PS: parca vad ca maine ma apuca mania unui rosu aprins:) cine stie :)))))

Weekend prelungit placut si linistit in continuare!
V-am pupat!
SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig