marți, 14 ianuarie 2014

Dove, my Love



Daca m-ar intreba cineva, care sunt produsele de zi cu zi la care nu pot sa renunt, raspunsul meu ar fi cu siguranta : DOVE

De cum am descoperit aceasta marca - eram in liceu -  deci  e o leaca de timp incoace, ma folosesc zilnic de ele. Se pare ca ne intelegem asa de bine incat nu concep sa nu le am prin casa, geanta, etc.....

Imi place Dove, de la miros, la consistenta, la ideea de X% crema in produs., pret, ambalaj....

Ce NU imi place este faptul ca in Romania nu se gaseste aceeasi gama variata de produse ca in afara. Tin minte ca am folosit la un moment dat o spuma de la Dove. Era intr-un tub ca de spray, continutul era sub forma de spuma, se folosea la dus. Asa de mult mi-a placut......darrrrr, s-a terminat. Am luat-o din Germania acum ceva ani buni. In Romania nu am gasit-o nici pana in ziua de astazi. Pacat!!!!

Am incercat toate produsele lor pe care le-am gasit pe piata romaneasca ( din pacate prea putine dupa cum spuneam si mai sus, fata de strainatate). Totusi, cele din imaginea de mai sus sunt cele la care revin mereu si mereu. Am folosit si deodorantul, stickul, sapunul solid, masca de par, balsam de par, etc....utlimele doua chiar mi-au si placut, insa sapun solid nu mai folosesc de mult iar ca  "protectie axiala" mi se potrivesc alte produse mai bine.

Gelul de dus: imi este nelipsit din baie. Imi plac toate aromele, mai putin cel cu castravete. Nu imi plac produsele cosmetice care miros a "verde" :)). Se gaseste in mai toate supermaket-uri si pretul este foarte rezonabil. Contine crema si NU usuca pielea deloc. Un alt avantaj este faptul ca se clateste foarte repede si lasa in urma un miros placut pe piele care persista ceva timp.


Crema Mousse : un gel de dus mai consistent, mai concentrat, usor spumos. Fiind mai gros ai nevoie de o cantitate mai mica de produs fata de gelul de dus. Si mirosul acestuia pare mai amplificat. Pot sa spun ca pe timp de iarna imi place chiar mai mult decat gelul de dus, il consider mult mai hidratant


Sampon: unul din singurele sampoane de pe piata romaneasca ( incercate de mine ) care nu imi irita scalpul. Nu mi se ingrasa parul repede, nu fac matreata, nu imi cade. Se clateste rapid si lasa parul hidratat din pricina continutului de crema. Nu simt nevoia sa aplic balsam de par dupa ce ma spal cu acest tip de sampon nici macar acum cand spre varfuri parul meu este usor decolorat.


Unt de corp: Produsul meu preferat de la Dove este untul de corp. Deoarece l-am terminat nu am avut nici recipientul sa-i fac o poza. Am postat totusi una ca sa va faceti o idee despre ce vorbesc. Acest unt este mirific. Imi place rauuuuuu de tot si il recomand din inima. Hidrateaza extrem de bine chiar si pielea usor iritata. Pe timp de iarna am pielea de pe picioare extrem de uscata de se cojeste. Acest unt este remediul perfect. Calmeaza pielea imediat, intra aproape instant in piele si miroase a.....Dove!!!!


Crema de corp: Alt produs super. Este putin mai usoara decat untul de corp. Efectul este unul extem de placut. Imi vine sa ma ung cat e ziua de lunga cu aceasta crema. Pana si ambalajul imi place foarte mult Nu e dragut????


Crema de maini: Am folosit cateva creme de maini, insa nici una nu se compara cu aceasta. Vreau sa precizez ca nu imi plac creme prea grase, deoarece palmele mele au tendinta de a transpira, iar daca o crema de maini nu imi intra in piele destul de rapid, ma.....enervez si nu o mai folosesc. Crema aceasta este aliatul meu. Imi place si nu am sa renunt prea repede la ea. Locul ei este aproape de mainile mele, mereu in geanta cu mine:))


Ati incerca vreun produs Dove pana acum? Folositi vreunul cu regularitate????

PS: 1. Dove este placerea mea nevinovata, nu mi-a fost impusa de nimeni si nimeni nu va schimba asa. Imi doresc din inima ca Dove Romania sa aduca mai multe produse pe piata romaneasca sa putem beneficia si noi de ele.
      2. Produsele au fost cumparate de mine, le folosesc constant din placere si nu fac reclama nimanui cu aceasta postare.



SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig